THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών => Topic started by: XristosGakidis on July 24, 2022, 14:14:49 pm



Title: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
Post by: XristosGakidis on July 24, 2022, 14:14:49 pm
Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη στάση του καθηγητή Πιτσιάνη, ο οποίος στο μάθημα Οργάνωση Υπολογιστών (2ο εξάμηνο ηλεκτρολόγων) αποφάσισε να μηδενίσει όλους τους φοιτητές οι οποίοι αντέγραψαν στα κουίζ, να τους μηδενίσει στην εξεταστική του Ιουνίου αλλά και κατ'επέκταση να τους αποκλείσει από την εξεταστική του Σεπτεμβρίου. Για να είναι ξεκάθαρο σε όλους, το μάθημα αυτό λειτουργούσε ως εξής: Το μάθημα είχε μια σειρά από προαιρετικά κουίζ, τα οποία εάν ήθελε κάποιος φοιτητής μπορούσε να κάνει κατά τη διάρκεια του εξαμήνου (χωρίς αυτό να επηρεάζει όσους δεν τα έκαναν στο τελικό τους βαθμό) και στο τέλος τον Ιούνιο όλοι οι φοιτητές πήγαιναν στην τελική εξέταση. Ο Πιτσιάνης όταν αντιλήφθηκε αντιγραφή στα κουίζ αποφάσισε εκτός από το να μηδενίσει τους συγκεκριμένους συμφοιτητές μας στα κουίζ, να τους αποκλείσει επί της ουσίας για τις επόμενες δύο εξεταστικές.
 
Κατά την διάρκεια της εξεταστικής που διανύσαμε είδαμε τις καθηγητικές αυθαιρεσίες να ξεπερνούν κάθε όριο, με καθηγητές να προβαίνουν σε μαζικά κοψίματα και όταν ο φοιτητικός μας σύλλογος πήρε απόφαση για κανονικοποίηση, αυτοί να την δέχονται αλλά να μην την εφαρμόζουν πότε. Με καθηγητές να μην εμφανίζονται ποτέ στην εξέταση στους ηλεκτρολόγους και στους μηχανολόγους αντίστοιχα κάνοντας άνω κάτω το πρόγραμμα των φοιτητών. Η κίνηση αυτή του Πιτσιάνη αποτελεί άλλη μια τέτοια συμπεριφορά ενός καθηγητή ο οποίος θεωρεί πως μπορεί να συμπεριφέρεται με οποιονδήποτε τρόπο του αρέσει μέσα στην σχολή χωρίς να τον ενδιαφέρει πως αυτό επηρεάζει την καθημερινότητα και τους όρους σπουδών των φοιτητών, προβαίνοντας ετσιβσε κινήσεις, οι οποίες με την σειρά τους συνεισφέρουν στην περαιτέρω πειθάρχηση και εντατικοποίηση των σπουδών μας. Παράλληλα με τον Νόμο Κεραμέως-Χρυσοχοΐδη να έχει ψηφιστεί και να μένει να εφαρμοστεί, διατάξεις όπως πειθαρχικά και διαγραφές έρχονται και συμπιέζουν ακόμα περισσότερο τις σπουδές μας. Συγκεκριμένα η κίνηση αυτή του αποκλεισμού φοιτητών για δύο εξεταστικές οδηγεί ένα βήμα πιο κοντά στην διαγραφή τους, θέτοντας τους έτσι ακόμα πιο έντονα το φόβητρο αναγκάζοντας έτσι τους συμφοιτητές μας να τρέξουν ακόμα πιο έντονα για να καλύψουν τις ακαδημαϊκές τους υποχρεώσεις, αλλά και αντίστοιχα η τιμωρητική λογική του "οποιαδήποτε συμπεριφορά δεν μου αρέσει εμένα σαν καθηγητή, την τιμωρώ", πατάει πάνω στην ύπαρξη των πειθαρχικών με τα οποία οποιαδήποτε "παραβατική συμπεριφορά" ποινικοποιείται και διώκεται. Παράλληλα με τον νόμο-πλαίσιο να έχει ψηφιστεί μέσα στο καλοκαίρι, και αντίστοιχα η ύπαρξη πλέον του ηλεκτρολόγου και του μηχανολόγου μηχανικού να αμφισβητούνται έντονα στο κατά πόσο θα μπορούμε να παίρνουμε πλέον το πτυχίο που τόσο καιρό παίρναμε, αφού στις διατάξεις του αναφέρεται τι σπάσιμο των πτυχίων καθώς και η αποσύνδεση τους από επαγγελματικά δικαιώματα, ενώ παράλληλα από όσο φαίνεται από το φθινόπωρο θα μπει πλώρη για αλλαγές στα προγράμματα σπουδών σε μια σειρά από σχολές, είναι τελείως αντιφατικό τέτοιες κινήσεις τίποτα απολύτως δεν έχουν να μας προσφέρουν "στην καριέρα μας" αφού και αυτή στην πράξη αμφίβολη φαίνεται ενώ το μόνο που καταλήγουν να προσφέρουν είναι η περαιτέρω πειθάρχηση μας, η οποία από όσο φαίνεται είναι απαραίτητη στην αγορά εργασίας που υπάρχει με συνθήκες γαλέρας εκεί έξω.

Μέσα από τον φοιτητικό μας σύλλογο μπορούμε να παλεύουμε απέναντι σε ότι έρχεται να πλήξει εμάς και την καθημερινότητα μας. Μπορούμε να διεκδικούμε ανθρώπινους όρους σπουδών, κόντρα σε κάθε νομό που έρχεται να βάλει εμπόδια στις διεκδικήσεις αλλά και στην εργασιακή μας προοπτική αλλά και αντίστοιχα απέναντι σε κάθε καθηγητή, ο όποιος νομίζει ότι ο λόγος του θα είναι νόμος πάνω μας. Μέσα από τις διαδικασίες του συλλόγου όπως γενικές συνελεύσεις και κινητοποιήσεις μπορούμε να παλεύουμε απέναντι σε όλα αυτά και να ορίζουμε εμείς πως υπάρχουμε μέσα στις σχολές μας
Πάνω σε όλα αυτά καλούμε τον Πιτσιάνη να πάρει πίσω την απαράδεκτη αυτή απόφαση του.
Καλούμε σε κινητοποίηση στο γραφείο του Πιτσιάνη, στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου για να εγγυηθούμε ότι η εξέταση του Σεπτεμβρίου θα γίνει με ίσους όρους προς όλους τους φοιτητές στο μάθημα της οργάνωσης υπολογιστών.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
//ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ
//ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΩΝ  ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ
//ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ


Στην φώτο το σχετικό email που έστειλε ο Πιτσιάνης:
(https://i.ibb.co/7k4Pzhb/IMG-20220724-140752.jpg)


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
Post by: sokolatas on July 24, 2022, 18:19:27 pm
Δηλαδή ουσιαστικά ζητατε να κάνει τα στραβά μάτια στη κλοπή και όσοι το έκαναν να μην έχουν καμία απολύτως επίπτωση;
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
Post by: Singularity on July 25, 2022, 14:13:32 pm
Ο κύριος λόγος που υπάρχει αντιγραφή σε αυτο τι τμήμα ειναι οι ανίκανοι καθηγητές σαν τον πιτσιανη και τους υπόλοιπους άχρηστους.

Πιτσιανη ξυπνά, ή στραβος είναι ο γιαλός ή στραβα αρμενιζουμε
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
Post by: Katsavidi on July 25, 2022, 15:46:50 pm
Δηλαδή ουσιαστικά ζητατε να κάνει τα στραβά μάτια στη κλοπή και όσοι το έκαναν να μην έχουν καμία απολύτως επίπτωση;
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 

Σιγά μην έκαναν και ενοπλη ληστεία...Ρε τα σκέφτεστε αυτά που λέτε μερικοί? Άκου κλοπή...Ναι... Μπουκαραν με ριφιφι στο σπίτι του ''καλού φοιτητή'' και του ψείρισαν το λαπτοπ με τις εργασίες. Μετά μοιράσανε τα κλοπιμαία μεταξύ τους και στον τσιλιαδόρο και τα πουλήσανε στη μαύρη αγορά. Η γλώσσα έχει μεγάλη σημασία και οι λέξεις δείχνουν πολλά. Κυρίως για τον τρόπο που σκεφτόμαστε. Το ότι την αντιγραφή την έκανες κλοπή με λέει πολλά.

Στην πραγματικότητα από καταβολής κόσμου η αντιγραφή στο πανεπιστήμιο γινόταν με τη σύμφωνη γνώμη και του ''αντιγραφέα αλλά και του αντιγραφόμενου''. Κάποιος ζητούσε βοήθεια και κάποιος άλλος για να τον βοηθήσει του έστελνε μια εργασία (παλιότερη συνήθως). Αυτό λοιπόν το ονομάζεις κλοπή. Ενώ στην ουσία δεν είναι καν λογοκλοπή ή plagiarism δεδομένου ότι οικειοθελώς τον βοήθησε ο άλλος. Είναι διαμοιρασμός πληροφορίας και γνώσης και δουλειάς. Σε πολλά μαθήματα δε, είναι οριακά αναγκαστικό, ωστε να βγάλεις άκρη, να έχεις μια βάση για να καταλάβεις τι παίζει και να κάνεις την εργασία. Η γιατί μπορεί να κολλήσεις σε ένα σημείο. Συνήθως γιατί οι διαλέξεις δεν αρκούν ή γιατί ο καθηγητής λέει ή ζητάει ότι ναναι.

Συμβαίνει κατα κόρον και στην καθημερινότητα. Όταν κάνεις μια διπλωματική βλέπεις papers (δουλειά) άλλων. Όταν θες να λύσεις μια άσκηση ανατρέχεις σε μια άσκηση του καθηγητή ή σημειώσεων. Έτσι δουλεύει η εκπαίδευση. Κάποιος που ξέρει κάτι το μεταδίδει στον άλλον. Και ο άλλος με αυτή τη γνώση το προχωράει. Και μάντεψε αν παίζει στυγνή αντιγραφή στις εργασίες και λειτουργεί τότε μάλλον κάποιος βαρέθηκε να αλλάξει έστω και τα δεδομένα από χρονιά σε χρονιά και το κατέστησε δυνατό ώστε η παλιοτερη εργασία από απλό βοήθημα να γίνει κοπι πειστ.

Αυτά τα λέω σαν γενικό σχόλιο γιατί από ότι καταλαβαίνω εδώ ήταν κουιζ και απλά οι απαντήσεις ήταν ίδιες και δεν ήταν τύπου εργασία. Σε αυτήν την περίπτωση τα πράγματα αλλάζουν. Αλλά άλλο να λες αντέγραψε κάποιος σε μια εξέταση οπότε μηδενίζεται (μια χαρά αναλογική ποινή την θεωρώ ακόμα και για τους αυστηρούς) και άλλο να ξεφεύγεις. Τύπου 'χανεις τις επόμενες εξεταστικές' ή ''ποινή μείωσης βαθμού όταν περάσεις'' ή να αναρτάς λίστες δημόσιες στο ιντερνετ με τους ''κλέφτες'' (ναι ρόθο εσένα λέω, ενώ απλά είχες κάνει πατάτα και δεν σε είχε ''κλεψει'' κανένας), κλπ,κλπ. Όπως επίσης ακόμα και αυτό δεν είναι κλοπή. Εκτός αν φαντασιώνεσαι μαχαίρια στο λαιμό φοιτητή από άλλους φοιτητές για να πάρουν τις απαντήσεις.

Το ζουμί της υπόθεσης όμως για μένα είναι πως μερικοί καθηγητές την έχουν δει ζορό και βιτζιλάντηδες ενώ θα έπρεπε να κοιτάνε πρώτα την καμπούρα τους (την καθηγητική μεριά) και να είναι τουλάχιστον λογικοί ως προς τις ''ποινές'' τη στιγμή που κάνουν τα ίδια και χειρότερα. Ξέρεις πόσα ονόματα καθηγητών έχουν κοτσαριστεί σε διπλωματικές,διδακτορικά και papers ενώ δεν ασχολήθηκαν καθόλου και την δουλειά την έβγαλαν φοιτητές με την επίβλεψη διδακτορικών και μεταπτυχιακών? Έχεις εικόνα τι γέλια θα βγάλουμε αν πετάξουμε σε κανα πρόγραμμα λογοκλοπής τις σημειώσεις των καθηγητών σε πολλά μαθήματα και πόσες από αυτές είναι απλά translation από ξενη βιβλιογραφία? Έχεις ιδέα πόσες ασκήσεις (ακόμα και σε εξετάσεις) είναι αυτούσια κλεμμένες από ξενη βιβλιογραφία (και ναι εδώ βάζω κλοπή γιατί δεν νομίζω να ρώτησαν κανέναν). Ξέρεις σε πόσες περιπτώσεις το πανεπιστήμιο έχει πιαστεί να χρησιμοποιεί σπασμένα προγράμματα και μετά έτρεχαν?

Προφανώς δεν μιλάω για όλους και προφανώς δεν στοχοποιώ συγκεκριμένα τον Πιτσιάνη (μιας και δεν έχω ιδεά για τα μαθήματα του), αλλά συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις. Παρόλαυτά εγώ προσωπικά δεν θεωρώ κακό να χρησιμοποιεί κάποιος (ακόμα και καθηγητής) υλικό και ασκήσεις για να μάθει σε κάποιους δυο τρια πράγματα για ένα αντικείμενο. Του εναντίον... Ο σκοπός άλλωστε είναι καλός. Δεν έβγαλε και λεφτά από αυτό για να κατηγορήσεις. Αλλά όταν ένα ολόκληρο πανεπιστήμιο κάνει τέτοια (από λογοκλοπές μέχρι αυθαίρετα κτίρια και κονδύλια που αλλάζουν στόχο καθημερινα και σπασμένα προγράμματα) ,ομολογουμένως για καλούς σκοπούς πολλές φορές, ε μου κάθεται κάπως άσχημα να εξαντλείται η αυστηρότητα με παράλογες ποινές για αντιγραφή σε ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ κουιζ που δεν έπαιζε ρόλο στον βαθμό καν αν δεν το έκανες.

Δεν κάνω ένα επιχείρημα ΄΄κυρια, κυρία δεν μιλούσα μόνο εγω'' . Το επιχείρημά μου είναι :
1)Αναλογικότητα της ποινής. Αλλιώς θα καταλήξουμε να δεχόμαστε μέχρι και τις παρανοεις του ν 4777 που προέβλεπε μέχρι και διαγραφή για ηχορύπανση?!?!?!?!...
2)Υποκρισίας από μεριάς πανεπιστημίου και επίθεση στους φοιτητές όταν μπροστά σε αυτά που κάνει το πανεπιστήμιο , η αντιγραφή είναι κυριολεκτικά πταίσμα.
3)Οτι κάποια στιγμή οι καθηγητές πρέπει να καταλάβουν ότι αντί απλά να τρομοκρατούν/εκφοβίζουν/τιμωρούν θα μπορούσαν να κάνουν πιο ποιοτικό και ενδιαφέρον το μάθημά τους για να μην το θεωρούν οι φοιτητές αγγαρεία. Όπως επίσης να το κάνουν λίγο πιο δημιουργικό αντί απλά να προσπαθούν να μας εξετάσουν στο πόσο ταλαιπωρηθήκαμε και στο πόσο φόρτο μπορούμε να βγάλουμε. Σχεδόν τελείωνω τη σχολή και αν με ρωτούσες κατα 10-20% έμαθα κάποια πράγματα και 80-90% έμαθα απλά πως να ταλαιπωριέμαι και να έχω ψυχικά αποθέματα να βγάλω τη σχολή.
4)Η νομιμότητα δεν είναι άσπρο μαύρο. Υπάρχουν ακόμα και θολά σημεία (ακόμα και όταν τα κάνει το επίσημο πανεπιστήμιο) που γίνονται για καλό σκοπό. Το να αναλύεις ένα ζήτημα τόσο επιφανειακά δεν βοηθάει κάπου.

ΥΓ όσο η κοινωνικοοικονομική κρίση οξύνεται και τα ζόρια μεγαλώνουν ενώ οι διαγραφές κοντοζυγώνουν και ταυτόχρονα η εντατικοποίηση στη σχολή αυξάνεται, τόσο θα προσπαθεί ο κόσμος να την παλέψει και να ξεφύγει γρήγορα με όποιο τρόπο μπορεί (ακόμα και την αντιγραφή). Αλλά όταν κάποτε ακόμα και κάποιοι δεξιοι καθηγητές λέγανε πως όλα αυτά (υποχρηματοδότηση,εντατικοποίηση,διαγραφές,κλπ) θα ρίξουν την ποιότητα των σπουδών και της σχολής, κάποιοι άλλοι εμμονικά και με επιχειρήματα του κώλου προσπαθούσαν να τα υπερασπιστούν για να ικανοποιήσουν τις ιδεοληψίες τους ή τις φιλοδοξίες τους.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
Post by: sokolatas on July 25, 2022, 15:59:03 pm
Σιγά μην έκαναν και ενοπλη ληστεία...Ρε τα σκέφτεστε αυτά που λέτε μερικοί? Άκου κλοπή...Ναι... Μπουκαραν με ριφιφι στο σπίτι του ''καλού φοιτητή'' και του ψείρισαν το λαπτοπ με τις εργασίες. Μετά μοιράσανε τα κλοπιμαία μεταξύ τους και στον τσιλιαδόρο και τα πουλήσανε στη μαύρη αγορά. Η γλώσσα έχει μεγάλη σημασία και οι λέξεις δείχνουν πολλά. Κυρίως για τον τρόπο που σκεφτόμαστε. Το ότι την αντιγραφή την έκανες κλοπή με λέει πολλά.

Στην πραγματικότητα από καταβολής κόσμου η αντιγραφή στο πανεπιστήμιο γινόταν με τη σύμφωνη γνώμη και του ''αντιγραφέα αλλά και του αντιγραφόμενου''. Κάποιος ζητούσε βοήθεια και κάποιος άλλος για να τον βοηθήσει του έστελνε μια εργασία (παλιότερη συνήθως). Αυτό λοιπόν το ονομάζεις κλοπή. Ενώ στην ουσία δεν είναι καν λογοκλοπή ή plagiarism δεδομένου ότι οικειοθελώς τον βοήθησε ο άλλος. Είναι διαμοιρασμός πληροφορίας και γνώσης και δουλειάς. Σε πολλά μαθήματα δε, είναι οριακά αναγκαστικό, ωστε να βγάλεις άκρη, να έχεις μια βάση για να καταλάβεις τι παίζει και να κάνεις την εργασία. Η γιατί μπορεί να κολλήσεις σε ένα σημείο. Συνήθως γιατί οι διαλέξεις δεν αρκούν ή γιατί ο καθηγητής λέει ή ζητάει ότι ναναι.

Συμβαίνει κατα κόρον και στην καθημερινότητα. Όταν κάνεις μια διπλωματική βλέπεις papers (δουλειά) άλλων. Όταν θες να λύσεις μια άσκηση ανατρέχεις σε μια άσκηση του καθηγητή ή σημειώσεων. Έτσι δουλεύει η εκπαίδευση. Κάποιος που ξέρει κάτι το μεταδίδει στον άλλον. Και ο άλλος με αυτή τη γνώση το προχωράει. Και μάντεψε αν παίζει στυγνή αντιγραφή στις εργασίες και λειτουργεί τότε μάλλον κάποιος βαρέθηκε να αλλάξει έστω και τα δεδομένα από χρονιά σε χρονιά και το κατέστησε δυνατό ώστε η παλιοτερη εργασία από απλό βοήθημα να γίνει κοπι πειστ.

Αυτά τα λέω σαν γενικό σχόλιο γιατί από ότι καταλαβαίνω εδώ ήταν κουιζ και απλά οι απαντήσεις ήταν ίδιες και δεν ήταν τύπου εργασία. Σε αυτήν την περίπτωση τα πράγματα αλλάζουν. Αλλά άλλο να λες αντέγραψε κάποιος σε μια εξέταση οπότε μηδενίζεται (μια χαρά αναλογική ποινή την θεωρώ ακόμα και για τους αυστηρούς) και άλλο να ξεφεύγεις. Τύπου 'χανεις τις επόμενες εξεταστικές' ή ''ποινή μείωσης βαθμού όταν περάσεις'' ή να αναρτάς λίστες δημόσιες στο ιντερνετ με τους ''κλέφτες'' (ναι ρόθο εσένα λέω, ενώ απλά είχες κάνει πατάτα και δεν σε είχε ''κλεψει'' κανένας), κλπ,κλπ. Όπως επίσης ακόμα και αυτό δεν είναι κλοπή. Εκτός αν φαντασιώνεσαι μαχαίρια στο λαιμό φοιτητή από άλλους φοιτητές για να πάρουν τις απαντήσεις.

Το ζουμί της υπόθεσης όμως για μένα είναι πως μερικοί καθηγητές την έχουν δει ζορό και βιτζιλάντηδες ενώ θα έπρεπε να κοιτάνε πρώτα την καμπούρα τους (την καθηγητική μεριά) και να είναι τουλάχιστον λογικοί ως προς τις ''ποινές'' τη στιγμή που κάνουν τα ίδια και χειρότερα. Ξέρεις πόσα ονόματα καθηγητών έχουν κοτσαριστεί σε διπλωματικές,διδακτορικά και papers ενώ δεν ασχολήθηκαν καθόλου και την δουλειά την έβγαλαν φοιτητές με την επίβλεψη διδακτορικών και μεταπτυχιακών? Έχεις εικόνα τι γέλια θα βγάλουμε αν πετάξουμε σε κανα πρόγραμμα λογοκλοπής τις σημειώσεις των καθηγητών σε πολλά μαθήματα και πόσες από αυτές είναι απλά translation από ξενη βιβλιογραφία? Έχεις ιδέα πόσες ασκήσεις (ακόμα και σε εξετάσεις) είναι αυτούσια κλεμμένες από ξενη βιβλιογραφία (και ναι εδώ βάζω κλοπή γιατί δεν νομίζω να ρώτησαν κανέναν). Ξέρεις σε πόσες περιπτώσεις το πανεπιστήμιο έχει πιαστεί να χρησιμοποιεί σπασμένα προγράμματα και μετά έτρεχαν?

Προφανώς δεν μιλάω για όλους και προφανώς δεν στοχοποιώ συγκεκριμένα τον Πιτσιάνη (μιας και δεν έχω ιδεά για τα μαθήματα του), αλλά συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις. Παρόλαυτά εγώ προσωπικά δεν θεωρώ κακό να χρησιμοποιεί κάποιος (ακόμα και καθηγητής) υλικό και ασκήσεις για να μάθει σε κάποιους δυο τρια πράγματα για ένα αντικείμενο. Του εναντίον... Ο σκοπός άλλωστε είναι καλός. Δεν έβγαλε και λεφτά από αυτό για να κατηγορήσεις. Αλλά όταν ένα ολόκληρο πανεπιστήμιο κάνει τέτοια (από λογοκλοπές μέχρι αυθαίρετα κτίρια και κονδύλια που αλλάζουν στόχο καθημερινα και σπασμένα προγράμματα) ,ομολογουμένως για καλούς σκοπούς πολλές φορές, ε μου κάθεται κάπως άσχημα να εξαντλείται η αυστηρότητα με παράλογες ποινές για αντιγραφή σε ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ κουιζ που δεν έπαιζε ρόλο στον βαθμό καν αν δεν το έκανες.

Δεν κάνω ένα επιχείρημα ΄΄κυρια, κυρία δεν μιλούσα μόνο εγω'' . Το επιχείρημά μου είναι :
1)Αναλογικότητα της ποινής. Αλλιώς θα καταλήξουμε να δεχόμαστε μέχρι και τις παρανοεις του ν 4777 που προέβλεπε μέχρι και διαγραφή για ηχορύπανση?!?!?!?!...
2)Υποκρισίας από μεριάς πανεπιστημίου και επίθεση στους φοιτητές όταν μπροστά σε αυτά που κάνει το πανεπιστήμιο , η αντιγραφή είναι κυριολεκτικά πταίσμα.
3)Οτι κάποια στιγμή οι καθηγητές πρέπει να καταλάβουν ότι αντί απλά να τρομοκρατούν/εκφοβίζουν/τιμωρούν θα μπορούσαν να κάνουν πιο ποιοτικό και ενδιαφέρον το μάθημά τους για να μην το θεωρούν οι φοιτητές αγγαρεία. Όπως επίσης να το κάνουν λίγο πιο δημιουργικό αντί απλά να προσπαθούν να μας εξετάσουν στο πόσο ταλαιπωρηθήκαμε και στο πόσο φόρτο μπορούμε να βγάλουμε. Σχεδόν τελείωνω τη σχολή και αν με ρωτούσες κατα 10-20% έμαθα κάποια πράγματα και 80-90% έμαθα απλά πως να ταλαιπωριέμαι και να έχω ψυχικά αποθέματα να βγάλω τη σχολή.
4)Η νομιμότητα δεν είναι άσπρο μαύρο. Υπάρχουν ακόμα και θολά σημεία (ακόμα και όταν τα κάνει το επίσημο πανεπιστήμιο) που γίνονται για καλό σκοπό. Το να αναλύεις ένα ζήτημα τόσο επιφανειακά δεν βοηθάει κάπου.

ΥΓ όσο η κοινωνικοοικονομική κρίση οξύνεται και τα ζόρια μεγαλώνουν ενώ οι διαγραφές κοντοζυγώνουν και ταυτόχρονα η εντατικοποίηση στη σχολή αυξάνεται, τόσο θα προσπαθεί ο κόσμος να την παλέψει και να ξεφύγει γρήγορα με όποιο τρόπο μπορεί (ακόμα και την αντιγραφή). Αλλά όταν κάποτε ακόμα και κάποιοι δεξιοι καθηγητές λέγανε πως όλα αυτά (υποχρηματοδότηση,εντατικοποίηση,διαγραφές,κλπ) θα ρίξουν την ποιότητα των σπουδών και της σχολής, κάποιοι άλλοι εμμονικά και με επιχειρήματα του κώλου προσπαθούσαν να τα υπερασπιστούν για να ικανοποιήσουν τις ιδεοληψίες τους ή τις φιλοδοξίες τους.

Αρχικά δεν υπάρχει λόγος να γίνεσαι αγενής απλά και μόνο επειδή δεν σου αρέσει αυτό που λέω. Κατά δεύτερον εμένα μου λέει πολλά το γεγονός ότι είσαι διατεθειμένος να στηρίξεις κάτι παράνομο, ανήθικο και αντιεκπαιδευτικο, οποία και αν είναι τα επιχειρήματα σου για αυτο. Αν θέλεις να πιαστείς από την ατυχή χρήση της λέξης "κλοπή" για να ακυρώσεις αυτό που είπα κάντο, όμως δεν αλλάζει την ουσία της πρότασης μου.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
Post by: Rick Deckard on July 25, 2022, 16:20:32 pm
    Αν ήταν όντως αντιγραφή τα κουιζάκια τότε καλά κάνει αλλά μέχρι ένα σημείο. Θα μπορούσε απλά να μην τους μετρήσει τα κουίζ (αφού δεν θα ήταν δικιά τους δουλειά) και το θέμα να έληγε εκεί. Το να μηδενίσεις κάποιον από την τωρινή εξεταστική είναι και αυτό ένα μέτρο, σκληρό αλλά όχι ακραίο. Αν κάνεις την κουτσουκέλα σου πρέπει να την πάθεις και το πάθημα να γίνει μάθημα, έτσι δουλεύει η ζωή ανέκαθεν.
    Παρ' όλα αυτά, είναι υπερβολικό από την πλευρά του κ. Πιτσιάνη να αποκλείει φοιτητές και από την εξεταστική Σεπτεμβρίου. Αν ο μηδενισμός από την εαρινή εξεταστική αποτελεί κάποιο ηθικό μάθημα, ο αποκλεισμός από την επαναληπτική εξεταστική θα μπορούσε να αποκαλεστεί τραυματική εμπειρία. Μπορώ την λογική από τα μάτια του κ. Πιτσιάνη να παίρνει μια τέτοια απόφαση και να την εφαρμόζει από απογοήτευση/θυμό αλλά το πήγε στα άκρα.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
Post by: Katsavidi on July 25, 2022, 17:08:18 pm
Αρχικά δεν υπάρχει λόγος να γίνεσαι αγενής απλά και μόνο επειδή δεν σου αρέσει αυτό που λέω. Κατά δεύτερον εμένα μου λέει πολλά το γεγονός ότι είσαι διατεθειμένος να στηρίξεις κάτι παράνομο, ανήθικο και αντιεκπαιδευτικο, οποία και αν είναι τα επιχειρήματα σου για αυτο. Αν θέλεις να πιαστείς από την ατυχή χρήση της λέξης "κλοπή" για να ακυρώσεις αυτό που είπα κάντο, όμως δεν αλλάζει την ουσία της πρότασης μου.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 

Έχει τύχει να ξαναυπάρξουμε σε κουβέντα εδώ στο φορουμ. Και τότε πάλι οι λέξεις χρησιμοποιούντουσαν άτυχα. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Και στο τωρινό σου σχόλιο λες ότι ήταν ΄΄παράνομο''. Όπως η κλοπή. Ενώ δεν είναι παράνομη η αντιγραφή. Ανήθικη debatable, αντιεκπαιδευτική πιο πιθανό. Αλλά παράνομη σίγουρα όχι. Δεν υπάρχει νόμος για κάτι τέτοιο. Oι όροι των εξετάσεων δεν είναι νόμοι. Επίσης οι όροι αλλάζουν ανα μάθημα οπότε οριακά δεν ειναι καν κάπου καταγεγραμμένοι. Οπότε πάλι λες κάτι ''ατύχως''. Μόνο που είναι η δεύτερη φορά στην ίδια κουβέντα που η ατυχία συμπίπτει προς το ίδιο πράγμα.Την παρανομία και την υπερβολή ενός θέματος. Άρα μάλλον ισχύει ότι οι λέξεις που χρησιμοποιούμε προδίδουν τα σκεπτικά μας.

Ναι προφανώς και παραδέχομαι ότι κατα περίπτωση κρίνω και δέχομαι ακόμα και παράνομα πράγματα. Σου είπα. Δεν θεωρώ κακό ένας καθηγητής να ''κλέψει'' μια άσκηση από ξένη βιβλιογραφία για να νιώσουμε ένα κομμάτι του μαθήματος. Ή να πάρει μια εικόνα από κάπου και να τη βάλει στις σημειώσεις του. Είναι τυπικά και νομικά παράνομο αν δεν κάνει reference αλλά ειλικρινά μου φαίνεται αδιάφορο όσο συμβαίνει με αθώα προθεση να καταλάβουμε καλύτερα κάτι. Είναι τυπικά και νομικά παράνομο ένα σπασμένο πρόγραμμα. Αλλά ειλικρινά όταν δεν υπάρχει καμία χρηματοδότηση μου είναι αδιάφορο αν θα το χρησιμοποιήσει κάποιο εργαστήριο ή καποιος καθηγητής το δώσει στους φοιτητές για να βγει μια εργασία ή για να πάρουν κάποια γνώση. Οπότε ναι. Το παραδέχομαι. Κρίνω κυρίως με βάση την πρόθεση,τον στόχο και την συνθήκη κατα περίπτωση την κάθε πράξη και όχι σύμφωνα με μια αόριστη ή ορισμένη νομιμότητα. Η εμμονή με την τυπική νομιμότητα μου φαίνεται επιφανειακή χωρίς να λαμβάνουμε υπ οψιν άλλους παράγοντες. Επίσης οι νόμοι εκτός από ηλίθιοι πολλές φορές είναι και δυναμικοί (τουτέστιν αλλάζουν). Δεν συνδέονται με κάποια ηθική απαραίτητα ούτε κάποια χρησιμότητα. Μην μπούμε σε περιπτωσιολογία. Πριν μερικά χρόνια οι γυναίκες και οι μαύροι δεν είχαν δικαίωμα ψήφου. Η μοιχεία ήταν ποινικό αδίκημα και σε κάποιες περιοχές είναι νόμος ο λιθοβολισμός. Οπότε ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως η νομιμότητα είναι κριτήριο. Εκτός αν τα θεωρείς και αυτά κομπλέ οπότε πάσο.

Αλλά για να μην ξεφεύγουμε από τα ακαδημαικά. Αν πραγματικά είσαι τόσο άτεγκτος όσον αφορά την νομιμότητα και την λογοκλοπή, τότε σου έχω άσχημα νεα. Ένα τεράστιο ποσοστό το οποίο διδάσκεσαι στη σχολή είναι προιον λογοκλοπής. Από papers,σημειώσεις,ασκήσεις και εικόνες μέχρι προγράμματα και εξοπλισμούς εργαστηρίων που αγοράστηκαν με λεφτά από κονδύλια που ήταν για άλλο πράγμα. Oριακά το ίδιο το συγκρότημα του ΑΠΘ είναι παράνομο, έχοντας ξεπεράσει κατά πολύ τον συντελεστή δόμησης και με μερικά κτίρια κυριολεκτικά αυθαίρετα ή χρεωμένα. Οπότε αν όντως είσαι τόσο ευαίσθητος και αυστηρός με την νομιμότητα μάλλον για να τα έχεις καλά με τη συνείδησή σου δεν θα έπρεπε όχι απλά να μην πας σε διαλέξεις και να μην διαβάζεις αλλά οριακά ούτε να πατάς στο καμπους. Αλλιώς κυλιέσαι στον βούρκο της παρανομίας και της ακολασίας. Και ενας θεός ξέρει τι ποινές επισύρει.

Προφανώς και θεωρώ παράλογο να το κάνεις. Απλά το αναφέρω για να καταδείξω πως είτε λόγω άγνοιας είτε μεροληψίας η εμμονή με την νομιμότητα εκτός από κοντόφθαλμη και επιλεκτική είναι σε πολλές περιπτώσεις μη εφαρμόσιμη.

ΥΓ πιάστηκες από ένα κομμάτι της τοποθέτησής μου και δεν απάντησες στα υπόλοιπα. Σου είπα. Ακόμα και η πιο μετριοπαθής τοποθέτηση για το ζήτημα είναι η εξής. Η δυσαναλογία του ''παραπτώματος'' και της ποινής. Τη στιγμή μάλιστα που αυτό δεν ορίζεται ούτε από νόμο ούτε από ηθική ούτε απο εκπαιδευτική δεοντολογία.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
Post by: sokolatas on July 25, 2022, 19:10:50 pm
Έχει τύχει να ξαναυπάρξουμε σε κουβέντα εδώ στο φορουμ. Και τότε πάλι οι λέξεις χρησιμοποιούντουσαν άτυχα. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Και στο τωρινό σου σχόλιο λες ότι ήταν ΄΄παράνομο''. Όπως η κλοπή. Ενώ δεν είναι παράνομη η αντιγραφή. Ανήθικη debatable, αντιεκπαιδευτική πιο πιθανό. Αλλά παράνομη σίγουρα όχι. Δεν υπάρχει νόμος για κάτι τέτοιο. Oι όροι των εξετάσεων δεν είναι νόμοι. Επίσης οι όροι αλλάζουν ανα μάθημα οπότε οριακά δεν ειναι καν κάπου καταγεγραμμένοι. Οπότε πάλι λες κάτι ''ατύχως''. Μόνο που είναι η δεύτερη φορά στην ίδια κουβέντα που η ατυχία συμπίπτει προς το ίδιο πράγμα.Την παρανομία και την υπερβολή ενός θέματος. Άρα μάλλον ισχύει ότι οι λέξεις που χρησιμοποιούμε προδίδουν τα σκεπτικά μας.

Ναι προφανώς και παραδέχομαι ότι κατα περίπτωση κρίνω και δέχομαι ακόμα και παράνομα πράγματα. Σου είπα. Δεν θεωρώ κακό ένας καθηγητής να ''κλέψει'' μια άσκηση από ξένη βιβλιογραφία για να νιώσουμε ένα κομμάτι του μαθήματος. Ή να πάρει μια εικόνα από κάπου και να τη βάλει στις σημειώσεις του. Είναι τυπικά και νομικά παράνομο αν δεν κάνει reference αλλά ειλικρινά μου φαίνεται αδιάφορο όσο συμβαίνει με αθώα προθεση να καταλάβουμε καλύτερα κάτι. Είναι τυπικά και νομικά παράνομο ένα σπασμένο πρόγραμμα. Αλλά ειλικρινά όταν δεν υπάρχει καμία χρηματοδότηση μου είναι αδιάφορο αν θα το χρησιμοποιήσει κάποιο εργαστήριο ή καποιος καθηγητής το δώσει στους φοιτητές για να βγει μια εργασία ή για να πάρουν κάποια γνώση. Οπότε ναι. Το παραδέχομαι. Κρίνω κυρίως με βάση την πρόθεση,τον στόχο και την συνθήκη κατα περίπτωση την κάθε πράξη και όχι σύμφωνα με μια αόριστη ή ορισμένη νομιμότητα. Η εμμονή με την τυπική νομιμότητα μου φαίνεται επιφανειακή χωρίς να λαμβάνουμε υπ οψιν άλλους παράγοντες. Επίσης οι νόμοι εκτός από ηλίθιοι πολλές φορές είναι και δυναμικοί (τουτέστιν αλλάζουν). Δεν συνδέονται με κάποια ηθική απαραίτητα ούτε κάποια χρησιμότητα. Μην μπούμε σε περιπτωσιολογία. Πριν μερικά χρόνια οι γυναίκες και οι μαύροι δεν είχαν δικαίωμα ψήφου. Η μοιχεία ήταν ποινικό αδίκημα και σε κάποιες περιοχές είναι νόμος ο λιθοβολισμός. Οπότε ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως η νομιμότητα είναι κριτήριο. Εκτός αν τα θεωρείς και αυτά κομπλέ οπότε πάσο.

Αλλά για να μην ξεφεύγουμε από τα ακαδημαικά. Αν πραγματικά είσαι τόσο άτεγκτος όσον αφορά την νομιμότητα και την λογοκλοπή, τότε σου έχω άσχημα νεα. Ένα τεράστιο ποσοστό το οποίο διδάσκεσαι στη σχολή είναι προιον λογοκλοπής. Από papers,σημειώσεις,ασκήσεις και εικόνες μέχρι προγράμματα και εξοπλισμούς εργαστηρίων που αγοράστηκαν με λεφτά από κονδύλια που ήταν για άλλο πράγμα. Oριακά το ίδιο το συγκρότημα του ΑΠΘ είναι παράνομο, έχοντας ξεπεράσει κατά πολύ τον συντελεστή δόμησης και με μερικά κτίρια κυριολεκτικά αυθαίρετα ή χρεωμένα. Οπότε αν όντως είσαι τόσο ευαίσθητος και αυστηρός με την νομιμότητα μάλλον για να τα έχεις καλά με τη συνείδησή σου δεν θα έπρεπε όχι απλά να μην πας σε διαλέξεις και να μην διαβάζεις αλλά οριακά ούτε να πατάς στο καμπους. Αλλιώς κυλιέσαι στον βούρκο της παρανομίας και της ακολασίας. Και ενας θεός ξέρει τι ποινές επισύρει.

Προφανώς και θεωρώ παράλογο να το κάνεις. Απλά το αναφέρω για να καταδείξω πως είτε λόγω άγνοιας είτε μεροληψίας η εμμονή με την νομιμότητα εκτός από κοντόφθαλμη και επιλεκτική είναι σε πολλές περιπτώσεις μη εφαρμόσιμη.

ΥΓ πιάστηκες από ένα κομμάτι της τοποθέτησής μου και δεν απάντησες στα υπόλοιπα. Σου είπα. Ακόμα και η πιο μετριοπαθής τοποθέτηση για το ζήτημα είναι η εξής. Η δυσαναλογία του ''παραπτώματος'' και της ποινής. Τη στιγμή μάλιστα που αυτό δεν ορίζεται ούτε από νόμο ούτε από ηθική ούτε απο εκπαιδευτική δεοντολογία.


Και ποιος καθορίζει την σημαντικότητα κάθε παραπτώματος λοιπόν; Εγώ θα έλεγα οι συνέπειες του και κατά την γνώμη μου είναι αντάξιες της ποινής. Φαντάσου να εκπαιδεύεσαι σε ένα σύστημα το οποίο σου λέει ουσιαστικά ότι ναι μεν δεν είναι σωστό να αντιγράφεις αλλά δεν θα πάθεις και τίποτα αν το κάνεις. Από μια άλλη σκοπιά, νωρίζω άτομα που αντέγραφαν μια ζωή και πλέον δεν έχουν ιδέα που πάνε τα τέσσερα. Αν είναι να μπεις σε μια σχολή και να την τελειώσεις τότε κάντο σωστά, με τον τρόπο που θα σου δώσει ότι χρειάζεσαι.

Γενικά το να κατηγορουμε καθηγητές και καταστάσεις κάθε φορά που δεν μας αρέσει κάτι είναι ανώριμη τακτική κατά την γνώμη μου. Ο καθηγητής δεν νοιάζεται οκ αλλά ο φοιτητής νοιάζεται; Η νοιάζεται μόνο να περάσει; Όταν είμαστε και εμείς σωστοι τότε θα δεχτώ απαίτηση να αλλάξει και η απεναντι πλευρά.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
Post by: Μπιγκόνια on July 25, 2022, 21:55:22 pm
Γενικά το να κατηγορουμε καθηγητές και καταστάσεις κάθε φορά που δεν μας αρέσει κάτι είναι ανώριμη τακτική κατά την γνώμη μου. Ο καθηγητής δεν νοιάζεται οκ αλλά ο φοιτητής νοιάζεται; Η νοιάζεται μόνο να περάσει; Όταν είμαστε και εμείς σωστοι τότε θα δεχτώ απαίτηση να αλλάξει και η απεναντι πλευρά.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 
Θα πιαστώ από το τελευταίο και θα πω, ότι οι φοιτητές όταν βλέπουν ότι οι καθηγητές δεν είναι εντάξει με αυτούς, τότε δεν θα γίνουν ούτε αυτοί σωστοί. Το πρώτο βήμα πρέπει να το κάνει αυτός με την εξουσία.

Όσον αφορά το τι έγινε, εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει. Δηλαδή είχε κουίζ πολλαπλών ερωτήσεων και τα παιδιά όλα απαντήσανε το ίδιο; Είχε μήπως να στείλεις κώδικα; Γιατί πχ θα μπορούσαν αρκετοί φοιτητές να βλέπανε μαζί τον κώδικα, δηλαδή όλοι να ήταν contributors στον τελικό κώδικα. Όσον αφορά τιμωρία, νομίζω η αντιγραφή στην εξέταση ( και όχι σε κάποιο προαιρετικό κουίζ) είναι αφαίρεση δικαιώματος να δώσεις στις επόμενες 2 εξεταστικές (αυτό που κάνει ο Πιτσιάνης δηλαδή) αλλά τα παιδιά δεν αντέγραψαν στην εξέταση, οπότε δεν ξέρω κατά πόσο «μπορεί» να το κάνει αυτό.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
Post by: Θιασώτης on July 25, 2022, 23:11:35 pm
Θα πιαστώ από το τελευταίο και θα πω, ότι οι φοιτητές όταν βλέπουν ότι οι καθηγητές δεν είναι εντάξει με αυτούς, τότε δεν θα γίνουν ούτε αυτοί σωστοί. Το πρώτο βήμα πρέπει να το κάνει αυτός με την εξουσία.

Όσον αφορά το τι έγινε, εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει. Δηλαδή είχε κουίζ πολλαπλών ερωτήσεων και τα παιδιά όλα απαντήσανε το ίδιο; Είχε μήπως να στείλεις κώδικα; Γιατί πχ θα μπορούσαν αρκετοί φοιτητές να βλέπανε μαζί τον κώδικα, δηλαδή όλοι να ήταν contributors στον τελικό κώδικα. Όσον αφορά τιμωρία, νομίζω η αντιγραφή στην εξέταση ( και όχι σε κάποιο προαιρετικό κουίζ) είναι αφαίρεση δικαιώματος να δώσεις στις επόμενες 2 εξεταστικές (αυτό που κάνει ο Πιτσιάνης δηλαδή) αλλά τα παιδιά δεν αντέγραψαν στην εξέταση, οπότε δεν ξέρω κατά πόσο «μπορεί» να το κάνει αυτό.

Τα πρώτα quiz ήταν τύπου πολλαπλής επιλογής ή συμπλήρωσης των απαντήσεων, οπότε δεν νομίζω να τίθεται για αυτά θέμα αντιγραφής. Υπήρχε όμως και ένα quiz, το οποίο ηταν νομίζω και το πιο βαρύ, το οποίο περιλάμβανε την υλοποίηση ενός αλγορίθμου (πέρυσι quicksort, φέτος δεν θυμάμαι, ίσως bubblesort) σε assembly, άρα κώδικα. Μάλλον σε αυτό ο Πιτσιάνης εντόπισε αντιγραφές. Υποθέτω θα μάθουμε με σιγουριά αύριο, που θα γίνει zoom για τα quiz.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy)  


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
Post by: Katsavidi on July 26, 2022, 02:35:18 am
Και ποιος καθορίζει την σημαντικότητα κάθε παραπτώματος λοιπόν; Εγώ θα έλεγα οι συνέπειες του και κατά την γνώμη μου είναι αντάξιες της ποινής. Φαντάσου να εκπαιδεύεσαι σε ένα σύστημα το οποίο σου λέει ουσιαστικά ότι ναι μεν δεν είναι σωστό να αντιγράφεις αλλά δεν θα πάθεις και τίποτα αν το κάνεις. Από μια άλλη σκοπιά, νωρίζω άτομα που αντέγραφαν μια ζωή και πλέον δεν έχουν ιδέα που πάνε τα τέσσερα. Αν είναι να μπεις σε μια σχολή και να την τελειώσεις τότε κάντο σωστά, με τον τρόπο που θα σου δώσει ότι χρειάζεσαι.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 

Αυτό ακριβώς είναι το θέμα μας. Ποιος καθορίζει την σημαντικότητα του παραπτώματος? Ο εκάστοτε καθηγητής? Με τι κριτήρια? Λες οι συνέπειες...Μπορείς λίγο να το εξηγήσεις αυτό? Ποιες ήταν οι συνέπειες του συγκεκριμένου παραπτώματος , τέτοιες μάλιστα που επισύρουν ποινή πέραν από τον μηδενισμό στην εξεταστική? Γιατί ξαναδιαβάζοντας την ανακοίνωση καταλαβαίνω ότι χάθηκε η εξεταστική του ιουνίου + του σεπτεμβρίου και εφοσον λέει πρέπει να ξανακάνουν το μάθημα (εαρινό αν θυμάμαι καλά) σημαίνει ότι θα μπορέσουν να ξαναδώσουν το επόμενο εαρινό δηλαδή του χρόνου. Αν δε κάποιος ήταν επι πτυχίω, χάνει και την πτυχιακή του χειμερινού.

Συνοψίζοντας. Για μια ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ εργασία, επειδή κάποιοι (ίσως) αντέγραψαν (και λεω ίσως γιατί εφόσον μιλάμε για εργασίες κουιζ δεν μπορεί να είναι 100% σίγουρος για όλους και να το πιστοποιήσει εξ αποστάσεως. Κάποιος από όλους μπορεί απλά να ήταν συμπτωση και μπορεί μόνο να το υποθέτει) αποφασίστηκε τιμωρία μηδενισμου + 2-3 εξεταστικές αναλόγως και αναμονή ενός χρόνου. Δηλαδή αν έπιανε κάποιον να αντιγράφει στην υποχρεωτική εξέταση δια ζώσης με 100% σιγουρία ότι αντέγραφε επειδή τον έπιασε επι τόπου τι θα τον έκανε? Διακοπή σπουδών κανα δίχρονο να πάει στρατό να μάθει να σέβεται τους ανώτερους? Πως προκύπτει λοιπόν αναλογικότητα της ποινής?

Από ότι έγραψε ο θιασώτης μάλλον στην υλοποίηση αλγόριθμου έγινε το όλο θέμα.

Τι συμβαίνει στην περίπτωση που μια ομάδα έκατσε παρέα να κάνει την εργασία για να βοηθήσει ο ένας τον άλλον και βρήκαν άκρη μεταξύ τους? Τιμωρείται και το συνεργατικό διάβασμα? Δηλαδή αν αυριο μεθαύριο ενας φίλος σκαλώσει σε μια εργασία και με ρωτήσει ''ρε συ πως το έκανες αυτό εκεί?έχω φάει τη ζωή μου να βρω άκρη..'' να μην τον βοηθήσω λυνοντας του την απορια γιατί μετά θα μοιάζει ο κώδικας μας και θα κινδυνεύω με καμπάνα? Από πάντα στη σχολή ο κόσμος βοηθούσε τους συμφοιτητές του και έλυνε ο ένας τις απορίες του άλλου. Οκ, ενίοτε και σε κάποια μαθήματα απλά παπαγαλίζανε όλοι τα ίδια και τα ίδια χωρίς να το σκεφτούν. Αλλά αυτό είναι και λίγο πρόβλημα του καθηγητή θαρρώ και του πως κάνει το μάθημα. Και αύριο μεθαύριο στη δουλειά ο ένας θα βοηθάει τον άλλον να βγει ένα προτζεκτ. Δεν νομίζω να τους τιμωρήσει κανένας που συνεργάστηκαν για να φτιαξουν αλγόριθμο. Κατα κόρον συμβαίνει αυτό στις εταιρείες.

Τι συμβαίνει αν απλά βρήκαν σημειώσεις ή βιβλιογραφία που είχε λύση ή παρόμοιο αλγόριθμο και έτσι έμοιαζαν πολλές μεταξύ τους αφού ήταν από κοινό βιβλίο? Τιμωρείται και το άνοιγμα βιβλίου? ΦΑΝ ΦΑΚΤ σε άλλη σχολή (όχι ημμυ...καλά δεν παίρνω και όρκο ότι δεν το κάνει και εδώ κανένας) ενας καθηγητής στις εξετάσεις έβαζε ασκήσεις από ένα ξένο συγραμμα. Το πήρανε χαμπάρι φοιτητές βρήκανε το σύγραμμα και διαβάζανε(οριακά παπαγαλίζανε) όλοι απο εκεί στα αγγλικά. Το σύγραμμα είχε και λύσεις για τις ασκήσεις. Οπότε σε μια εξεταστική είχαν όλοι την ίδια λύση (από το βιβλίο). Ε ο καθηγητής γκρίνιαξε για αντιγραφή. Τι να τον πεις αυτόνα τώρα?

Γενικά το να κατηγορουμε καθηγητές και καταστάσεις κάθε φορά που δεν μας αρέσει κάτι είναι ανώριμη τακτική κατά την γνώμη μου. Ο καθηγητής δεν νοιάζεται οκ αλλά ο φοιτητής νοιάζεται; Η νοιάζεται μόνο να περάσει; Όταν είμαστε και εμείς σωστοι τότε θα δεχτώ απαίτηση να αλλάξει και η απεναντι πλευρά.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 

Όχι δεν πάει καθόλου έτσι. Ειναι τελείως ανάποδη η σειρά. Εμείς σήμερα είμαστε φοιτητές άυριο δεν είμαστε. Οι καθηγητές είναι εκεί 40 χρόνια. Καλλιεργούν συνθήκες και αυτοί. Οι καθηγητές μας ''εκπαιδεύουν'' υποτίθεται και λες ότι πρώτα οι φοιτητές πρέπει να δώσουν το καλό παράδειγμα? Οι καθηγητές πληρώνονται για αυτό και τους συγκρίνεις με τους φοιτητές? Οι καθηγητές κυριολεκτικά ΤΙΜΩΡΟΥΝ για τέτοια παραπτώματα και λες ότι μπορούν να τιμωρούν ενώ κάνουν τα ίδια αφού δεν αλλάξαμε πρώτα εμείς σαν φοιτητές?  Δεν μπορεί να το λες σοβαρά τώρα αυτό...Ειλικρινά μου φαίνεται αδιανόητο.

ΥΓ1 Ναι η μεγάλη μάζα των φοιτητών νοιάζεται απλά να περάσει. Μπορεί να μην γουστάρει και τα 50+ (δεν ξέρω πόσα είναι για το ΝΠΣ) μαθήματα. Μπορεί να μην τον ενδιαφέρουν τα μισά από αυτά και απλά να θέλει να τα περάσει. Μπορεί να ζορίζεται οικονομικά και να μην έχει την άνεση να κατανοήσει σε βάθος όλα τα μαθήματα και απλά να θέλει να περάσει.Μπορεί να ζορίζεται ότι θα διαγραφεί. Μπορεί χίλια δυο. Αλλά ναι στους 100 που δίνουν ένα μάθημα οι 70 θέλουν απλά να περάσουν.
ΥΓ2 επειδή έχω φάει πολύ χρόνο στο τοπικ (ναρκωτικό μου οι διαδικτυακές κουβέντες) το κόβω. Ούτε μάθημα του πιτσιάνη χρωστάω, ούτε τον ξέρω σαν καθηγητή μιας και δεν με ενδιέφεραν ποτέ τα συγκεκριμένα μαθήματα τόσο για να ασχοληθώ με διαλέξεις,κλπ. Οι συλλογισμοί μου είναι με αφορμή το σκηνικό χωρίς απαραίτητα να προσεγγίζουν την πραγματική συνθήκη του συγκεκριμένου σκηνικού.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
Post by: Μπιγκόνια on July 26, 2022, 02:50:39 am

ΥΓ2 επειδή έχω φάει πολύ χρόνο στο τοπικ (ναρκωτικό μου οι διαδικτυακές κουβέντες) το κόβω. Ούτε μάθημα του πιτσιάνη χρωστάω, ούτε τον ξέρω σαν καθηγητή μιας και δεν με ενδιέφεραν ποτέ τα συγκεκριμένα μαθήματα τόσο για να ασχοληθώ με διαλέξεις,κλπ. Οι συλλογισμοί μου είναι με αφορμή το σκηνικό χωρίς απαραίτητα να προσεγγίζουν την πραγματική συνθήκη του συγκεκριμένου σκηνικού.
και εμείς τι θα διαβάζουμε τώρα που είναι κλειστά τα πανεπιστήμια και δεν παίζει και κανείς παιχνίδια;  :'(