Last 75 Shouts:
June 12, 2026, 20:22:23 pm αμα κάποιος ξέρει καλά υλικα δευτερου εξαμήνου ας στειλει June 12, 2026, 20:15:00 pm 13 to go June 11, 2026, 12:20:32 pm 14 to go June 09, 2026, 01:13:53 am Προφανώς μπορείς να κάνεις αίτηση ορκωμοσίας και εφόσον περάσεις τα μαθήματα να ορκιστείς June 09, 2026, 01:13:09 am Επόμενη ορκωμοσία θα είναι Δεκέμβρη June 09, 2026, 00:47:14 am 16 to go June 08, 2026, 22:52:19 pm μετα τις 24 ιουλίου η επόμενη ορκομοσία πότε περίπου βγαίνει μπορεις να κάνεις δήλωση αν εχεις τελειωσει διπλωματική και σου μενουν 2 - 3 μαθήματα ? June 08, 2026, 18:17:21 pm 17 to go June 08, 2026, 11:55:21 am 18 to go June 08, 2026, 11:35:25 am Καλή επιτυχία σε όλους παιδιά!!  ) June 08, 2026, 10:28:31 am Καλή επιτυχία σε όλους June 08, 2026, 00:21:31 am Καλή Επιτυχία στις εξετάσεις!  June 06, 2026, 15:34:23 pm mia xara eprepe na mpw thlep, apla thlep iii kai asurmates eprepe na einai ena ma8hma
June 05, 2026, 21:32:34 pm μήπως δεν έπρεπε να μπουμε στο ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ; June 05, 2026, 19:02:36 pm mipos den eprepe na mpeis tilep? June 05, 2026, 01:48:18 am Uparxoun PIO aisxra ma8hmata apo upoxrewtika thlep iii Kai asurmates? Valte Kai thlep 4 Kai 24 re
June 04, 2026, 23:36:11 pm Βγήκαν χθες βράδυ νομίζω (ή σήμερα πρωί)  June 04, 2026, 16:13:45 pm βγήκαν σήμερα ας πούμε ή είχαν βγει; June 04, 2026, 11:00:44 am Βγήκαν τελικά June 03, 2026, 21:52:36 pm Αν δεν απατώμαι, δεν έχουν βγει τα αποτελέσματα της εξέτασης Φεβρ June 03, 2026, 13:47:04 pm τι εννοείς; June 02, 2026, 13:15:24 pm Παιδια ξερει κανεις τι παιζει με βαθμολογια αναλυσης δεδομενων? June 01, 2026, 18:11:43 pm Αν θες μπορείς να ανοίξεις ένα τοπικ στο Εσωτερικά Θέματα > Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ για να το συζητήσουμε περισσότερο. June 01, 2026, 18:07:15 pm Μπορείς να επανέλθεις και μόνος αν δεν έχεις άλλη υποχρέωση (πχ εργασία πλήρους απασχόλησης) June 01, 2026, 08:01:28 am Καλησπέρα, όντας άτομο που λόγο καταστάσεων "έχασε" δύο χρόνια σχολής έχω ελπίδα να επανέλθω μόνος μου ή να κοιτάξω κατευθείαν για ιδιαίτερα/φροντιστήρια?
May 30, 2026, 22:55:47 pm Bobota, θα προσθεσω επισης actuell electronics. Είναι εγνατία, κοντα χαριλαου. May 30, 2026, 18:30:32 pm Ευχαριστω
May 29, 2026, 01:36:52 am Hello buddy May 28, 2026, 09:34:32 am Βλέπω είσαι νεόυδι, θα σου δώσω την πιο κλισέ απάντηση, δύο είναι τα κυριότερα μαγαζιά, Ιωαννίδης (Χαριλάου) και ένα άλλο απέναντι απ τα Βομβίδια (μου διαφεύγει το όνομα). May 27, 2026, 17:44:14 pm Υπαρχει μαγαζι στην θεσσαλονικη με arduino κλπ? May 23, 2026, 23:22:58 pm Στην! Οι Βετεράνοι σε χαιρετούν! May 23, 2026, 22:50:35 pm Καλησπέρα και στον Appelsinpiken! May 23, 2026, 22:48:37 pm Καλησπέρα Johnny!! May 23, 2026, 22:44:01 pm καλησπέρα May 13, 2026, 22:02:30 pm Ξέρουμε αποτέλεσμα εκλογών;; May 13, 2026, 14:23:44 pm Συνήθως μέχρι 19.00 νομίζω May 13, 2026, 10:25:44 am Παιδιά σήμερα ποιες ώρες είναι ανοιχτές οι κάλπες ; May 13, 2026, 00:07:30 am Αν υπάρχει κάποιος που ξέρει πολύ καλά Ψηφιακή Επεξεργασία εικόνας ας μου στείλει dm May 12, 2026, 14:27:20 pm @GrillOG άνοιξα τοπικ για αυτό May 12, 2026, 12:55:29 pm όταν λες τρίγωνο εκεί που είναι τα τραπέζια των κομματικών? May 12, 2026, 11:26:32 am Ξέρει κανείς τι έγινε όντως στο τρίγωνο? May 11, 2026, 22:01:40 pm Διαβάζουμε όλοι πυρετωδώς για αυτό χαχα May 11, 2026, 21:42:17 pm πολλή ησυχία έπεσε στο τημμυ May 10, 2026, 13:57:08 pm Καλημέρα ΤΗΜΜΥ! April 30, 2026, 23:25:32 pm Τι βροχή είναι αυτή πρωτομαγιάτικα  April 26, 2026, 20:37:18 pm Καλησπέρα  April 26, 2026, 11:22:23 am April 26, 2026, 10:17:52 am Το shoutbox έγινε καλημέρα/καληνύχτα τοπικ?!?!  April 19, 2026, 10:51:32 am Καλημέρα! April 18, 2026, 17:01:45 pm Yo April 13, 2026, 11:56:20 am Χρόνια Πολλά thmmy.gr! March 27, 2026, 19:17:50 pm Παιδιά, μπορώ κάπου να δω προτεινόμενα συγγράμματα για 5 έτο τομέα ηλεκτρονική; March 27, 2026, 11:57:25 am @nchatzo προβλέπεται, πρόσφατα το συζητούσα με τον κύριο Watson March 26, 2026, 22:23:11 pm δεν προβλεπεται φετος γκαλοπ για την επιλογη τομεα των 3ετων; March 26, 2026, 15:22:55 pm ΑΧΑΧΑΧΑ, πέθανα στα γέλια ρε March 26, 2026, 15:08:54 pm March 26, 2026, 14:22:31 pm καλησπέρα Νίκο March 26, 2026, 12:20:49 pm Καλημέρα ΤΗΜΜΥ March 23, 2026, 18:39:46 pm Αύριο πάρε τηλ στην γραμματεία μήπως κάποιος τα επιστρέψει. March 23, 2026, 17:40:34 pm Παιδιά ΣΟΣ, έχασα τα ακουστικά άσπρα Nothing Ear 2 στην Α7 (δεν είναι 100%) March 23, 2026, 15:00:25 pm Καλημέρα Watson March 23, 2026, 07:52:02 am Καλημέρα!! March 20, 2026, 18:24:50 pm geiaaaa
March 17, 2026, 23:51:16 pm τι γίνεται με τα ΘΥΑ θα βγούνε ποτέ ? March 17, 2026, 11:43:16 am Ανοιξε ο Ευδοξος παιδες! March 15, 2026, 21:57:26 pm @DLHERRO είχε πει κατά τις 25/03 την Πέμπτη στο μάθημα ΣΗΕ 2, αν θυμάμαι καλά είπε δεν τα είχε αρχίσει March 15, 2026, 18:12:41 pm Έχουμε καμία ιδέα τι γίνεται με βαθμούς σηε 1 March 13, 2026, 14:07:32 pm Θα περαστούν κανονικα ολα δεν χρειάζεται να τα ξαναδηλωσεις March 13, 2026, 13:56:51 pm οι δηλώσεις λήγουν σήμερα και περιμένουμε ακόμα μαθήματα από την πτυχιακή... ξέρει κανείς αν πρέπει να τα ξαναδηλώσουμε για να περαστούν βαθμοί; March 11, 2026, 15:47:07 pm (κατά πάσα πιθανότητα) March 11, 2026, 13:05:12 pm Μετά τον Απρίλη, η επόμενη ορκωμοσία θα είναι Ιούλιο March 10, 2026, 15:35:14 pm Για επικοινωνία στείλτε μου pm March 10, 2026, 15:33:26 pm Προσφέρονται ενισχυτικά μαθήματα για μαθήματα μέχρι και 5ου εξαμήνου. Όποιος ενδιαφέρεται ή γνωρίζει κάποιον που ενδιαφέρεται, March 10, 2026, 14:20:12 pm 01/04 λέει στο site... March 09, 2026, 21:18:21 pm Ξερει κανεις πότε συνηθως ανοιγει ο ευδοξος στο εαρινο; |