THMMY.gr

Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα => Γενική συζήτηση, Απορίες, Τεχνολογικά Νεα, Εκθέσεις ... => Topic started by: AgentCain on December 30, 2010, 02:03:43 am



Title: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: AgentCain on December 30, 2010, 02:03:43 am
Αξιώνει 200.000 ευρώ για συκοφαντική δυσφήμηση
Μήνυση-«μαμούθ» από την Apple Systemgraph

(http://img.protothema.gr/1AC8114390C2F045F99048883EA156CF.jpg)

29/12/2010
Σοκ στους ιντερνετικούς κύκλους της Ελλάδας προκαλεί η μήνυση που έκανε η εταιρεία-αντιπρόσωπος της Apple Systemgraph σε ιδιώτη, που εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για το service που του παρείχαν.

Πιο συγκεκριμένα, πελάτης που είχε αγοράσει iMac παρατηρεί σκούρες σκιές στην οθόνη του. Απευθύνεται στο κατάστημα απ’ όπου και αγόρασε τον υπολογιστή και τον στέλνουν στην εταιρεία SystemGraph, ως επίσημο αντιπρόσωπο της εταιρείας Apple στην Ελλάδα.

Ο πελάτης πηγαίνει το μηχάνημα στο σέρβις της Systemgraph, μένει ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση και σε τρεις μέρες παίρνει το μηχάνημα πίσω, χωρίς να πληρώσει χρήματα επισκευής, καθώς καλύπτεται από την εγγύηση. Συνειδητοποιεί ότι το μηχάνημα δεν έχει φτιαχτεί, αντιθέτως η κατάστασή του έχει χειροτερέψει (βάσει των λεγομένων του).

Ξαναπηγαίνει στο σέρβις της εταιρείας, αυτήν τη φορά συνοδευμένος από ένα φίλο, και σε κλίμα έντασης ζητά να του αλλάξουν τον υπολογιστή με κάποιον νέο, διότι προφανώς είναι ελαττωματικός. Η εταιρεία του εξηγεί ότι, δυστυχώς, θα πρέπει να απευθυνθεί στα καταστήματα απ’ όπου και αγόρασε τον υπολογιστή, διότι βάσει νόμου ο πωλητής οφείλει να αντικαταστήσει τον υπολογιστή και όχι το σέρβις της εταιρείας.

O πελάτης πολύ δυσαρεστημένος εξηγεί ότι ο πωλητής τον έχει στείλει εκεί. Η εταιρεία ζητά από τον πελάτη εγγραφο αίτημα αντικατάστασης συσκευής και παραλαμβάνει το έγγραφο, αλλά όχι το μηχάνημα. Ο πελάτης ενημερώνει ότι θα πάει στον Συνήγορο του Καταναλωτή και ανεβάζει στο Διαδίκτυο την περιγραφή της ιστορίας του

Διαβάστε εδώ

http://maga.gr/2010/10/09/apple_greece_tragedy/

αλλά και το σχόλιο του σε σχετικού θέματος φόρουμ εδώ

http://xxx.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1382169&postcount=1

Στη συνέχεια η εταιρεία αντιδρά στο ίδιο φόρουμ

http://xxx.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1391595&postcount=12

και μετά ανακοινώνεται από το δικηγόρο του ιδιώτη ότι έχει μηνυθεί από την εταιρεία για συκοφάντηση, όπου ζητείται το ποσό των 200.000 ευρώ

Η συνέχεια στα δικαστήρια, όπου θα διαπιστωθεί επακριβώς τι συνέβη.



πηγή είδησης: Πρώτο ΘΕΜΑ (http://www.protothema.gr/technology/article/?aid=97429)


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: Godhatesusall on December 30, 2010, 02:14:28 am
APPLE IS EVOL


EVOL I TELL YOU


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: Verminoz on December 30, 2010, 02:49:47 am
PURE EVOL


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: Turambar on December 30, 2010, 10:11:20 am
lol

πολύ καλή διαφήμιση για το service των αντιπροσώπων της apple.

Εμ θα πάρεις χάλια προϊόν, εμ δεν θα σου κάνουμε τίποτα, εμ θα σε μηνύσουμε αν πεις κουβέντα σε κανέναν ;D


Έτσι χτίζεις όνομα στην αγορά.


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: Turambar on December 30, 2010, 10:32:24 am
lol

πολύ καλή διαφήμιση για το service των αντιπροσώπων της apple.

Εμ θα πάρεις χάλια προϊόν, εμ δεν θα σου κάνουμε τίποτα, εμ θα σε μηνύσουμε αν πεις κουβέντα σε κανέναν ;D


Έτσι χτίζεις όνομα στην αγορά.


Να και ένα άρθρο που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον:
από: http://arkoudos.com/blog/?p=2518
------------------------------------------------------------
Από εμένα, ποτέ πια SystemGraph.
Είμαι εκνευρισμένος, και προβληματισμένος, αλλά θα προσπαθήσω να κρατήσω καθαρό μυαλό, για να δω τα γεγονότα.

Η περιγραφή, χωρίς χαρακτηρισμούς:

Πελάτης της apple, κάτοχος ενός iMac (αυτά που είναι ο υπολογιστής μαζί με την οθόνη, ενιαίος, και μοιάζει σαν να έχεις μόνο μια οθόνη), για επαγγελματική χρήση, παρατηρεί σκούρες σκιές στην οθόνη του.

Πηγαίνει το μηχάνημα (θυμίζω – είναι ενιαίο, άρα όλον τον υπολογιστή) στο εξουσιοδοτημένο σέρβις της εταιρίας SystemGraph.

Από τις περιγραφές και των δύο, έμεινε γενικά ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση.

Σε τρεις εργάσιμες, του επιστρέφουν τον υπολογιστή, μαζί με μία έγγραφη αναφορά που λέει για αντικατάσταση οθόνης.

Για όλα αυτά, ο πελάτης καλυμμένος από την εγγύηση, δεν πληρώνει (εκτός από μία έξτρα αγορά).

Ο πελάτης πηγαίνει στο γραφείο του, όπου ανακαλύπτει ότι το πρόβλημα δεν έχει διορθωθεί, αλλά επιδεινωθεί.

Παίρνει ξανά τον υπολογιστή, και μαζί με φίλο του, ξαναπηγαίνει στην εταιρία SystemGraph.

Εκεί, σύμφωνα με τις περιγραφές και των δύο πλευρών, υπάρχει εκνευρισμός. Ο πελάτης ζητά από την εταιρία να αντικαταστήσει πλέον τον υπολογιστή εξ ολοκλήρου, η εταιρεία διατείνεται ότι η apple δεν κάνει αντικαταστάσεις, και ότι ακόμα και αν ήταν έτσι, θα το έκανε η εταιρία από την οποία το αγόρασε, που είναι τα καταστήματα Public, και όχι από αυτούς.

Ο πελάτης εξηγεί πως, τα καταστήματα Public στα οποία έχει ήδη απευθυνθεί, τον στέλνουν στην εταιρία ως επίσημη αντιπρόσωπο.

Επίσης, ενημερώνει πως θεωρεί δικαίωμά του να γίνει αντικατάσταση συσκευής που υπολειτουργεί, και παραθέτει μία σειρά από νομικά επιχειρήματα.

Η εταιρία ζητά από τον πελάτη έγγραφο το αίτημα αντικατάστασης, κάτι που κάνει άμεσα ο πελάτης. Ο διευθυντής της εταιρίας παραλαμβάνει το αίτημα υπογράφοντας με την υποσημείωση ότι δεν το διάβασε.

Ο πελάτης ενημερώνει (ή “απειλεί” κατά την εταιρία) ότι θα προσφύγει στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στο Ινστιτούτο Καταναλωτών αν δεν ικανοποιηθεί.

Συνεχίζει ο πελάτης την διαδικασία επιδιόρθωσης (ή αντικατάστασης) του μηχανήματος, και ανεβάζει στο διαδίκτυο την περιγραφή της ιστορίας.

Η εταιρία αντιδρά στις περιγραφές του, και ανακοινώνει πως κινηθεί νομικά κατηγορώντας τον για συκοφάντηση.

Αυτά μπόρεσα να αλιεύσω από την ανοιχτή προς το κοινό επικοινωνία τους.

Σύνδεσμοι:

Το ποστ που περιγράφεται από τον πελάτη το γεγονός,

Μία αναφορά του σε forum

Η απάντηση (στο ίδιο forum) της εταιρίας,

Η απάντηση (στο ίδιο forum) του πελάτη,

Η ανακοίνωση από τον δικηγόρο του πελάτη της μήνυσης από την εταιρεία προς τον πελάτη με αίτημα αποζημίωσης διακοσίων χιλιάδων ευρώ.

Είναι πολλά τα link, και αρκετά τα κείμενα, όταν τα διαβάσετε μην ξεχάσετε να ξαναγυρίσετε εδώ για να δείτε το σκεπτικό μου.
~

Ως εδώ λοιπόν τα είπα καθαρά και στειρωμένα; Τα είπα. Ξηγήθηκα όμορφα; ξηγήθηκα.

Πάμε να δούμε τι καταλαβαίνει ο arkoudos από όλο αυτό:

Ένας τύπος πάει σε μία εταιρία για να φτιάξει ένα μηχάνημα δύο χιλιάδων ευρώ που το δουλεύει επαγγελματικά. Το μηχάνημα επισκευάζεται, αλλά επιστρέφει χειρότερο. Ο τύπος έξαλλος, επιστρέφει στην εταιρία που το έφτιαξε, τους βάζει τις φωνές, και τους λέει μαλακίες φτιάξατε, αλλάξτε το όλο τώρα γιατί άμα το ξαναφτιάξετε, πάλι έτσι θα μου το δώσετε και έχω και δουλειές. Του λένε πριτς, δεν αφήνει το μεγάλο αφεντικό. Τους λέει τι αφεντικό και κουταμάρες, υπάρχουν νόμοι, θα πάω στον Συνήγορο. Του λένε να πας όπου θες – απο μας δεν. Περνάει άλλα τόσα με άλλες εταιρίες που κρύβονται πίσω από την apple. Τσαντισμένος, γράφει ένα ποστ.

Και η εταιρεία θίγεται.

Μέχρι εκείνη την στιγμή, ότι και αν έχει ειπωθεί μεταξύ τους, η εταιρία δεν έχει θιχθεί. Στην απάντησή της, λέει ότι ο τύπος έβρισε, τσαντίστηκε, έκανε σαματά – αλλά η εταιρία δεν θίχτηκε αρκετά ώστε να κάνει μηνύσεις.

Η εταιρία έκανε μηνύσεις όμως μόλις γράφθηκε το ποστ. Για την SystemGraph, αυτό το γεγονός είναι μη-υπάρχον, ανάξιο λόγου – μέχρι που γράφθηκε το ποστ και δημοσιοποιήθηκε η ιστορία.

Μπορεί να γκρινιάζει όσο θέλει για την συμπεριφορά του τύπου: Το πόστ όμως, που ο τύπος μοιράζεται τις …εμπειρίες του, κάνει την εταιρία να πράξει το πιο γελοίο, ανόητο, λανθασμένο, βήμα που θα μπορούσε να κάνει ποτέ:

Κάνει μήνυση για το ποστ.

Ξαναδιαβάστε την απάντηση της εταιρίας:

Ο πελάτης ήταν κακός, εκνευρισμένος, έβριζε, εμείς είχαμε δίκιο, αυτός είχε άδικο, σαματάς.

Πουθενά δεν λέει η εταιρία “δεν έγιναν έτσι τα πράγματα”. Πουθενά πχ δεν λέει “δεν του δώσαμε χαλασμένο μηχάνημα”. Πουθενά δεν λέει “δεχθήκαμε ως ζητήθηκε την αντικατάσταση”. Λέει “ήταν χαλασμένο”, λέει “πράγματι ξαναήρθε”, λέει “δεν υποχρεούμαστε να αντικαστήσουμε”

Ο πελάτης λέει την αλήθεια.

Αυτό όμως, είναι μικρής σημασίας για την εταιρία: σημασία έχει, για την εταιρία, που τα λέει δημόσια.

Δεν στο αλλάξαμε, δεν ήταν σωστά επιδιορθωμένο, δεν σου δώσαμε εναλλακτικές – αλλά δεν έπρεπε να μιλήσεις.

~

Κυρίες και κύριοι, σας καλωσορίζω σε μία νέα εποχή. Η SystemGraph θα γίνει, θέλοντας και μη, το χειρότερο δυνατόν πείραμα για το αν μία εταιρία μπορεί να ελέγξει την ροή πληροφορίας της απεικόνισης της ζωής του καθενός από εμάς.

Διάβασα με προσοχή το ποστ του τύπου. Πρόκειται για ένα όχι ιδιαίτερης αξίας κείμενο. Είχε τσαντίλα προς λάθος κατεύθυνση, σαχλαμάρα διάθεση να πικάρει σε κάθε δεύτερη λέξη, είχε μέσα ανοησία θα έλεγα και κακή διαχείριση του γεγονότος. Κολλάει σε λεπτομέρειες, του φταίνε όλα, ακόμα και τα μάλλον αθώα, τον έχουν κοντράρει όλοι, είναι τσαντισμένος.

Με δυο λόγια, έχει γνήσιο, ανθρώπινο, θυμό.

Δεν τον αδικώ.

Αν είχα δώσει, δύο χιλιάρικα, για μία συσκευή τέτοιας σημασίας, και μου την επισκεύαζαν κάνοντας την χειρότερη, λέγοντας μου μετά δεν στην αλλάζω που να χτυπιέσαι, θα είχα πει πολύ πιο άγρια πράγματα.

Αλλά όσο θυμό και να έχει, δεν έχει δόλο.

~

Έχω γνωστούς που φημίζονται για την ψυχραιμία τους. Αντιμέτωποι με εταιρίες όπως πχ η On Telecoms, (την αναφέρω και αυτά που έχω τραβήξει και εγώ) έχουν λυγίσει. Με τράπεζες. Με οργανισμούς. Με κολοσσούς.

Μέχρι τώρα, ΟΛΟΙ οι πελάτες έχουν μιλήσει πρώτα με τις εταιρίες τους. Μετά, έχοντας μείνει ανικανοποίητοι από το επίπεδο επικοινωνίας, κυνηγούν να βρουν μία λύση. Μερικοί, όλο και περισσότεροι, κοινοποιούν τα προβλήματα για να ενημερώσουν άλλους υποψήφιους πελάτες γι’ αυτό που δεν θα σας πει κανείς άλλος πλην της εμπειρίας:

Το after sales support.

Αυτό γινόταν παλαιότερα αν θυμάστε (και γίνεται ακόμα) και από τις στήλες των περιοδικών, απο forum που είναι σχεδόν ειδικά γι’ αυτόν τον σκοπό, όπως το adslgr.com, από comment forms σε διάφορα καταστήματα (στα ίδια, για τον εαυτό τους!) από επιχειρήσεις που παρακαλούν για ένα σχόλιο συμμετέχοντας σε site όπως το booking.com, από επιχειρήσεις που ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ, και μεγάλα ποσά πρέπει να σας πω μάλιστα, εξωτερικές εταιρίες για να συλλέγουν ανώνυμα, δημόσια, χωρίς παρεμβάσεις τα σχόλια των πελατών τους (όπως το getsatisfaction.com)

Είναι μια λογική πολιτική μιας εταιρίας που λέει θέλω να μάθω τι λέει στ’ αλήθεια ο πελάτης μου για μένα, ακόμα και αν αυτό μου κοστίσει αν είμαι άχρηστος ή ακόμα και αν είναι κακόβουλος. Θέλω να μάθω, και τον εμπιστεύομαι να το κάνει δημόσια. Γιατί αν δεν το κάνει σε μένα, θα το κάνει κάπου αλλού, και επειδή δεν μπορώ να τον φιμώσω, θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά.

Η SystemGraph αποφάσισε ότι αυτή η ενημέρωση είναι παράνομη. Αναφέρεται σε ΜΙΑ και ΜΟΝΟ ΜΙΑ λέξη σε όλο το post, την λέξη Λαμόγια (που για μένα σαν αναγνώστη, δεν αφορά κάποιον συγκεκριμένα, είναι γενική και αόριστη ως βρισιά στο κείμενο), για θεωρήσει εαυτόν θιγμένη, και να φιμώσει αυτήν την διαδικασία.

Δηλαδή, πραγματικά, τι σκεφτόντουσαν;

~

Ορκίζομαι ότι τις πρώτες φορές που το διάβασα, δεν είχα δει καν την λέξη. Έπρεπε να την ψάξω. Επίσης, ορκίζομαι ότι δεν θα ήξερα το επίπεδο των υπηρεσιών της SystemGraph (μπορεί να την προτιμούσα κιόλας, καθώς κάτοχος και εγώ προϊόντων της apple) και ακόμα και αν είχα διαβάσει το άρθρο, πράγμα απίθανο, μάλλον δεν θα έριχνα δεύτερη ματιά…

…αν η ίδια η εταιρία δεν έκανε μήνυση στον τύπο.

Αν πράγματι με τα τόσα, κάποιος κατάφερε να μειώσει την εταιρία, ή να την καταστήσει αναξιόπιστη, ή να την θίξει εμπορικά δεν ήταν ο τύπος με το σαχλό -κατ’ εμέ- ποστ του.

Ήταν η αδιανόητη κίνηση της εταιρίας να κυνηγήσει νομικά το δικαίωμα του τύπου να εκφράζεται.

Μήνυση στον εαυτό τους πρέπει να κάνουν. Σοβαρά το λέω.

Αδιανόητη, by the way, όχι γιατί δεν έχω πλήρη εμπιστοσύνη στον θεσμό της δικαιοσύνης. Ήταν δικαίωμά της – ειδικά όταν κάποιοι άλλοι ρίχνουν οξύ ή μπουνιές κάτω από το τραπέζι.

Δεν έχω πρόβλημα κανένα που η εταιρία κάνει μήνυση για ένα άρθρο που, ενώ παραδέχεται ότι περιγράφει με σχετική ακρίβεια τα γεγονότα, διαμαρτύρεται για το …ύφος τους. Για μία και μόνο λέξη.

Δεν θα κάνω λοιπόν …μήνυση στην εταιρία, γιατί αυτό που κάνει είναι νόμιμο. Διατηρώ όμως την επιφύλαξη αν αυτό που κάνει είναι εταιρικά ηθικό:

- γιατί ζητά το εξωφρενικό ποσό 200.000 ευρώ από έναν πολίτη, με ξεκάθαρο σκοπό να τον γονατίσει ηθικά και σωματικά,

- γιατί ενώ παραδέχεται πως έτσι έγιναν σε γενικές γραμμές τα πράγματα, χτυπάει τον πελάτη της για την δημοσίευση, και όχι την αλήθεια των λεγομένων του,

- γιατί είναι για μένα ξεκάθαρο πως σκοπός της είναι να φιμώσει, να τρομοκρατήσει, και, εν τέλει να λογοκρίνει έναν πολίτη.

Οπότε νόμιμη λοιπόν, εξίσου αν όχι και περισσότερο, επιβεβλημένη και απόλυτα λογική, είναι και η δική μου κίνηση να αποφύγω κάθε συναλλαγή με την εταιρία και με παρακλάδια της, νόμιμη είναι η απόφασή μου να μην δώσω ούτε ένα ευρώ στα ταμεία της. Στην λιγότερη των περιπτώσεων γιατί δεν θέλω, αν τελικά κάνει χάλια δουλειά, να ανησυχώ αν το πω πουθενά ότι θα εισπράξω μία μήνυση που θα καταστρέψει την ζωή μου.

Από εμένα, ποτέ-πια στην SystemGraph λοιπόν.

Δεν πληρώνω εταιρίες που έχουν πρόβλημα με τον ελεύθερο λόγο μου.

Δεν πληρώνω εταιρίες που αντί να κοιτούν πως θα κάνουν την δουλειά τους καλύτερα, σκαρφίζονται τρόπους να φιμώσουν τις αντιδράσεις που προκαλεί η ελλιπής εργασία τους.

Δεν μου αξίζουν τέτοιες εταιρίες. Δεν μου αξίζει τέτοια συμπεριφορά.

Ας βρουν άλλους πελάτες, πρόθυμους στο after sales support να παίρνουν και μία πλουσιοπάροχη μήνυση δώρο αν δεν είναι αρκούντως ευτυχισμένοι με το αποτέλεσμα. Ας βρουν άλλους πελάτες να τους δίνουν τα ωραία τους ευρώ για να πληρώνει η SystemGraph τους δικηγόρους της.

Όχι εγώ. Ποτέ πια.

[add-on: Άλλοι θα μπουν στην διαδικασία να κρίνουν αν η SystemGraph έχει ή δεν έχει υποχρέωση, αν η apple έχει η δεν έχει υποστήριξη και σε ποιο επίπεδο στην Ελλάδα, αν έχει ή όχι δίκιο ο τύπος. Δεν μπαίνω στην διαδικασία: αδιαφορώ. Υπάρχουν αρχές, δικαστήρια και οργανώσεις για να βρουν ποιος έχει, τελικά, δίκιο. Αλλά όταν μία εταιρία μηνύει κάποιον για το ύφος και όχι την αλήθεια των λόγων του, το παιχνίδι αλλάζει κατεύθυνση. Από αυτήν την εταιρεία απειλούμαι, ως μελλοντικός πελάτης, και όχι από την ποιότητα των υπηρεσιών της, ή την ευγένεια των υπαλλήλων της. Απειλούμαι γιατί αν δεν πειθαρχήσω πειθήνια με αυτά που πρεσβεύει, θα πάω φυλακή. Απειλούμαι γιατί αν έχω στόμα και μιλήσω ειλικρινά, το παιδί μου θα κάνει δέκα χρόνια να με ξαναδεί. Όσοι πιστεύουν ότι αυτή η υπόθεση έχει να κάνει με apple, με after sales support, ή με #fail αντιδράσεις απλώς, είναι βαθιά γελασμένοι.

Σας το λέω, δείτε το δάσος - είναι στοιχειωμένο]


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: arashi on December 30, 2010, 11:18:28 am
Καλα ακομα μια ελληνικη πρωτια ετσι?

Πρωτοι απο το τελος και με σφραγιδα

Φυσικα εγω εδωσα βαση μονο στο elawyer που ελεγε οτι η αγωγη ειναι στον Πειραια

οπου και ηδη εχει δικαιωθει ενας blogger εναντιον δημοσιογραφου

αλλα και τα αλλα νομικα σχολια ειναι αρκετα κατατοπιστικα


Καλη χρονια και καλα μυαλα σιγα σιγα σε μερικους


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: AgentCain on December 30, 2010, 12:20:37 pm
Γω προβλέπω ότι θα φάει γερό ξεχέσιμο η Systemgraph γιατί το θέμα ξέφυγε στο inet και θα φτάσει μέχρι τα αυτιά της Apple
Για τη δε apple δε στοιχίζει πραγματικά τπτ η αντικατάσταση ενός υπολογιστή. Αλλα η Systemgraph έχει ήδη χάσει, είτε πάρει είτε όχι τη μήνυση.


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: arashi on December 30, 2010, 13:03:20 pm
Γω προβλέπω ότι θα φάει γερό ξεχέσιμο η Systemgraph γιατί το θέμα ξέφυγε στο inet και θα φτάσει μέχρι τα αυτιά της Apple
Για τη δε apple δε στοιχίζει πραγματικά τπτ η αντικατάσταση ενός υπολογιστή. Αλλα η Systemgraph έχει ήδη χάσει, είτε πάρει είτε όχι τη μήνυση.

Ξαναλεω δεν εχει πιστευω τροπο να κερδισει αλλα δεν ειναι μηνυση (δλδ τιμωρια με φυλακιση που την πλερω) ειναι αγωγη αστικου (πολυμελους) οποτε αμα και οτι κερδισει σου βγαζει κατι στο σφυρι (συνοπτικα). Εκει ειναι το θεμα

δεν σου λεει "με εβρισες και θελω να τιμωρηθεις" σου λεει "με εβρισες και θελω να ΜΕ πληρωσεις"


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: Kargas on December 30, 2010, 16:19:36 pm
apple re file san thn italiki mafia einai eleos

exw akousei kai gw kati koula se servise sthn 8essaloniki gia iphone....

petaxteta kai parte pc reeeeee


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: lynx on December 30, 2010, 16:25:21 pm
φταίει που δεν έχουν κάνει re-invent το service ακόμη..
υπομονή μέχρι το επόμενο apple event


Title: deleted
Post by: BOBoMASTORAS on December 30, 2010, 17:57:02 pm
deleted


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: fugiFOX on December 30, 2010, 18:09:14 pm
Διαβάζοντας την είδηση ομολογώ ότι εξεπλάγην.
Για μένα είναι καινοφανές ένα τέτοιο περιστατικό εταιρείας να καταθέτει αγωγή σε δυσαρεστημένο πελάτη.
Σχεδόν σε κάθε τεύχος περιοδικων πληροφορικής έχουμε και μια καταγγελία
και άλλες φορές η εταιρεία δικαιολογείται, άλλες απολογείται
αλλά ουδέποτε έχει αναφερθεί κάτι ανάλογο.
Για αυτό με προβλημάτισε το γεγονός,
μήπως τελικά υπάρχει κάποιο σημείο που δεν έχουμε κατανοήσει σωστά.

Τονίζω, ότι επειδή δεν έχω γνωρίζω απο σέρβις του Μήλου στην Ελλάδα
η γνώμη που εκφράζω είναι καθαρά με βάση αυτά που διάβασα.

Σίγουρα η ενέργεια της εταιρείας να αξιωσει τέτοιου ύψους αποζημίωση από κάποιον πελάτη είναι εντελώς άστοχη, κυρίως γιατί θα προκαλέσει μεγαλύτερη δυσφήμιση από ότι ο ίδιος ο πελάτης.
Ίσως εάν το μάθει και μαμά Μηλιά να τους βαλει χέρι.

Διαβάζοντας, ωστόσο, τα σχόλια που αναρτήθηκαν έπεσα πάνω σε δύο-τρια τα οποία,
παρουσιάζουν την άλλη πλευρα.
Οπότε θα ήθελα, πριν στήσουμε και εμείς iΔικαστήρια εδώ
να μας σχολιάσει κάποιος που ασχολείται με το Μήλο (π.χ. Στάθης)
αυτά τα λεγόμενα για το έαν ευσταθούν.

Παραθέτω ένα χαρακτηριστικό από αυτα
(http://www.protothema.gr/technology/article/?aid=97429)

Gianni δεν κατάλαβες και φωνάζεις προς λάθος κατεύθυνση: Η systemgraph ΔΕΝ πούλησε τον υπολογιστή!!!! Το Public τον πούλησε. Ούτε είναι αντιπροσωπεία. Η systemgraph ΔΕΝ τον επισκεύασε επιτυχώς και ο δικός σου βρήκε την ευκαιρία να απαιτήσει την αντικατάσταση με καινούριο. Σουρεάλ έτσι??? Όμως δεν το ζήτησε ούτε από το Public, αλλά ούτε και από και από την iSquare (αντιπροσωπεία). Το ζήτησε από το service, δηλαδή από μια εταιρία η οποία έχει μια σύμβαση υπηρεσιών με την Apple (αντίστοιχη με αυτή που έχει ο Γερμανός για τα κινητά). Εκεί τον έπαιρνε να τσαμπουκαλευτεί εκεί το έκανε, ανεξάρτητα από το αν είχαν την παραμικρή δικαιοδοσία στην αλλαγή. Και από όσο ξέρω το έκανε επί μήνες, μέχρι που και οι άλλοι τα πήραν και του κάνανε αγωγή. Και καλά κάνανε. Δεν μπορεί ο καθένας με σημαία την ελευθερία του λόγου, να βγαίνει και να πετάει λάσπη, χωρίς αντίτιμο.


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: lynx on December 30, 2010, 18:41:32 pm
πάντως ένα σημείο που παρατήρησα και εγώ είναι:

όταν παίρνεις ένα προϊόν μπορείς μέσα σε 7 ημέρες να το επιστρέψεις και ιδίως αν έχει πρόβλημα κατασκευαστικό  να ζητήσεις να σου το αντικαταστήσουν με καινούριο
(είναι το λεγόμενο dead on arrival)
οπότε αν είχε πρόβλημα κατασκευαστικό από την αρχή η οθόνη του έπρεπε να πάει κατευθείαν στα public και να ζητήσει να του το αντικαταστήσουν.
αν δεν το κάνεις και πας το προϊόν που πήρες στο service για να σου το φτιάξουν, τότε χάνεις το δικαίωμα του dead on arrival και δεν μπορεί να σου το αντικαταστήσει ούτε το public.
και απλά τραβιέσαι 1-2 μήνες να πηγαινοέρχεσαι στα service μέχρι να σου το φτιάξουν.

αυτά από τη δική μου εμπειρία με τα e-service..


Title: deleted
Post by: BOBoMASTORAS on December 30, 2010, 18:46:20 pm
deleted


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: AgentCain on December 30, 2010, 19:13:51 pm
πραγματικά το πιστεύετε?
Εγω ναι το πιστευω  :P

Γιατί όσο και να γράφει η Apple στα @@ της τους καταναλωτές, από αυτούς ζει. Μέχρι τώρα το θέμα δε πήρε μεγάλες διαστάσεις, έχει περιοριστεί στην τοπική αγορά
Επειδή όμως ξεκίνησε η φασαρία από το διαδίκτυο και ήταν και η αφορμή για την απόφαση της εταιρίας, πιστεύω ότι λίγο πολύ θα διαδοθεί η είδηση οτι ένας επίσημος επισκευαστής της Apple αφενός δεν εξυπηρέτησε τον πελάτη (υπαρχει ενα pdf  (http://images.apple.com/legal/warranty/docs/cpuwarranty.pdf)στην apple που λέει τι προσφέρει στο σερβις και αναφέρει ότι η apple θα αποφασίσει τι θα γίνει) ενώ θα μπορούσε να αναφέρει στην apple ότι απαιτείται αντικατάσταση από την εταιρία και αφετέρου τον μηνύει για δυσφήμηση που δεν αρνήθηκε αλλά ζηταει και €200000
Σαν apple ΝΑ και αν πήρε ο Έλληνας τον Μακ του ΝΑ και αν δεν τον πήρε. Αν όμως το μάθει ο Ολλανδος ή του συμβεί το ίδιο? Και ο Ιταλος?
Ενώ το να διευθετήσει ήρεμα το θεμα αλλάζοντας το Mac σε 1 που παραπονέθηκε, δε τρεχει τπτ. Τόσοι και τόσοι τα καταπίνουν


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: fugiFOX on December 30, 2010, 20:11:41 pm

Όταν διάβασα την είδηση για τη μήνυση το πρωτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν η απάντηση της apple για το iphone και το πρόβλημα με την κεραία του, στην οποία έλεγε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι φταίει ο τρόπος που το κρατάνε οι χρήστες.


Ακομη και τότε όμως αν θυμασαι η Μηλια διοργάνωσε ειδικό ιβέντ
απολογίας για το θέμα που είχε προκύψει με την κεραιά, κάτι το οποίο δεν έχει ξανακάνει.
Δηλαδή δεν έγραψε τους πελάτες.

Θα μου πεις αυτό δεν είναι αρκετό και θα συμφωνήσω μαζί σου.
Βέβαια, στην προκειμένη περίπτωση, η Μηλιά είχε δύο επιλογές
1) Να αποσύρει το προιόν.
Λογικό για τον καθένα μας και για οποιαδήποτε άλλη εταιρεία.
όχι όμως για τη μηλιά. Εάν το έκανε αυτό καταρρέει όλη η εικόνα της και αντίο.

2) Να κάνει αυτό που έκανε.
Λίγο αστείο ναι μεν, αλλά (προσπαθεί) περνάει το μήνυμα εμείς (θεωρούμε ότι) έχουμε ποιότητα.

Το εάν αυτή η επιλογή ήταν η σωστή θα το δείξει το άμεσο μέλλον
και κυρίως οι πωλήσεις του ιφουν5 (εκεί μπορεί να ξανάκανει reinvent tin antenna
και θα την ονομάσει i-ntenna),

Πάντως οι τρελές πωλήσεις του ipad δεν έδειξαν κάτι τέτοιο.

Είπαμε όλα είναι θεμα μαρκετινκ.
Για αυτο και το βασικό μου ερώτημα είναι εάν η μαμά Μηλια
γνωρίζει για το περιστατικό με την αγωγή.


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: sakaflias7 on December 30, 2010, 21:44:39 pm
very interesting ...!!


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: Nikiforos on December 30, 2010, 22:26:20 pm
apple re file san thn italiki mafia einai eleos

exw akousei kai gw kati koula se servise sthn 8essaloniki gia iphone....

petaxteta kai parte pc reeeeee

ρε φίλε.. γιατί δυσφημείς την apple τωρα και προτρέπεις τους πελάτες να στραφούν σε ανταγωνιστικά προϊόντα? ε? θες να φας μήνυση? ε για πες?

:P
xaxa :D

Παιδιά όποιος βρει καλό service στην Ελλάδα και ειλικρίνεια ας το πει...
To Dead on Arrival είναι μεγάλο παραμύθι το λέω από προσωπική εμπειρία. Πήγα το λαπτοπ της αδερφής που μες στην βδομάδα και δε μου έδιναν άλλο μου έλεγαν δεν έχει τίποτα θα το φτιάξουμε (ευγενικοί βέβαια) και αφού με τα πολλά είδαν οτι δεν φτιαχνόταν μου δώσαν άλλο αν μπορούσαν να κάνουν καμιά πατέντα να περάσει κανας μήνας θα το έκαναν.
Τώρα όσο αφορά τα σέρβις είναι λίγο μπερδεμένα. Ο τύπος έπρεπε να πάει στο public να το αφήσει και να κάνει εκεί την ιστορία όλη. Κάτι παρόμοιο είχα πάθει εγώ με το κινητό που είχα πάρει από το γερμανό (που είναι μεγαλομέτοχος του public). Είχα πρόβλημα με την δόνηση (εντός εγγύησης) το έστειλα και μου το έστειλαν άφτιαχτο, τους το ξαναστέλνω το έφτιαξαν και ΧΑΘΗΚΕ. Το σέρβις του Γερμανού μου έλεγε οτι το έστειλε στη Νοκια, αυτή στην αρχή μου έλεγε το έστειλε στην Ουγγαρία και κάτι τέτοια. Μιλάμε για 3 μήνες τώρα...
Το λοιπόν όταν έβαλα δικηγόρο να συντάξει εξώδικο και να τους πάρει τηλέφωνο ως δια μαγείας το κινητό βρέθηκε φτιαγμένο στις αποθήκες του Γερμανού....
Να σημειώσω εδώ το σημαντικό. Η Νοκια εκτός από την πρώτη φορά που μου είπε οτι το είχε στείλει στην Ουγγαρία δεν ξαναμίλησε μαζί μου. Μου έλεγε "Με το Γερμανό συνναλλαγήκατε με αυτόν θα συνεννοηθείτε", πολύ σωστό και έξυπνο ούτε να μαλώνουμε ούτε τίποτα.


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: Errikos on December 30, 2010, 22:31:37 pm
και εγώ πιστεύω είναι θέμα Ελλάδας..


αν και ένα πρόβλημα που είχα με ένα περιφερειακό της apple είχα άμεση αντικατάσταση, στην αγγλία ο αδελφός μου που πήγε για ένα προβληματάκι με iphone που είχε του δώσαν στη στιγμή καινούργιο κουτί  :D


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: sakaflias7 on December 30, 2010, 22:55:04 pm
true true


Title: deleted
Post by: BOBoMASTORAS on December 31, 2010, 03:48:08 am
deleted


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: fugiFOX on December 31, 2010, 13:30:07 pm

Υπάρχουν πάρα πολλά παραδείγματα αμερικανικών εταιριών που με βάση τη παραπάνω τακτική έχουν κάνει μήνυση σε άτομα που διαφώνησαν δημόσια μαζί τους.
Μπορείς να αναφέρεις κάνα 2?
Δεν το λέω ειρωνικά, απλά επειδή δεν το γνωρίζω (όπως έγραψα και αρχικά)
και με την ευκαιρεία να το μάθουμε και αυτό.

Quote
Τέλος πραγματικά πιστεύετε ότι ένας αντιπρόσωπος κάνει τόσο εύκολα μήνυση χωρίς να ρωτήσει την εταιρία που αντιπροσωπεύει?
1. Από ότι ισχυρίζονται αυτοί, δεν είναι επίσημοι αντιπρόσωποι αλλά σέρβις.
2. Σε κάθε περίπτωση, κια ένα παραπάνω για την Ελλάδα, ναι το θεωρώ πιθανό.


Title: deleted
Post by: BOBoMASTORAS on December 31, 2010, 20:38:40 pm
deleted


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on December 31, 2010, 20:50:00 pm
hey apple... ^kaloe^

 :D


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: sakaflias7 on December 31, 2010, 22:04:08 pm
true true


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: fourier on December 31, 2010, 22:51:30 pm
 :-X εγω δε μιλαω


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: fugiFOX on January 01, 2011, 16:00:03 pm
:-X εγω δε μιλαω


Οπότε θα ήθελα, πριν στήσουμε και εμείς iΔικαστήρια εδώ
να μας σχολιάσει κάποιος που ασχολείται με το Μήλο (π.χ. Στάθης)
αυτά τα λεγόμενα για το έαν ευσταθούν.

Τωρα που σε θέλουμε, τώρα δε μιλας;




ογλης πολλές περιπτώσεις
http://www.google.gr/#q=customer+sued+over+criticism

Έτσι όπως το είπες περίμενα κάποια μεγάλη εταιρεία τύπου Μηλιας.
Από αυτά που είδα είναι κυρίως ιδιώτες ή μικρές εταιρείες που μηνύουν.

Σε όσα (από αυτά που είδα) είχε κάποια αποσπάσματα μπορείς να δεις ότι υπάρχει προσωπική φραστική εξύβριση.
Το ίδιο συνέβη και με την συγκεκριμένη περίπτωση του τόπικ.
Μπορεί η αγανάκτηση του θύματος να είναι δικαιολογημένη, δεν θα διαφωνήσω σε αυτό,
αλλά αυτό δίνει πάτημα στον θύτη να υποβάλλει μήνυση.

Quote
Μια που το θεωρείς εσύ "φυσιολογικό" για ελλάδα πες μου και 2 περιπτώσεις :P

Διευκρινιστικά, δεν είπα φυσιολογικό, αλλά πιθανό.
Δεν θα σε πω 2 περιπτώσεις, άλλωστε τέτοιες θα βρεις πολλές, με χαρακτηριστικό παράδειγμα
μηνύσεις που υποβάλλονται στην Ελλάδα ακόμη και για σάτυρα.
Αιτία είναι η ελληνική νοοτροπία του μηνύω τους πάντες για τα πάντα.

Χαρακτηριστική είναι μια φράση που είπε ένας γνωστός μου.
Σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο, σε μία δίκη, προσπαθούν να αποδείξουν ότι ευσταθούν οι κατηγορίες.
Στην Ελλάδα, θεωρείσαι ενοχος πριν ξεκινήσει η δίκη και προσπαθείς να αποδείξεις ότι ΔΕΝ ευσταθούν οι κατηγορίες,

το οποίο θα μπορούσε να συνοψιστεί και στον παρακάτω τυπικό διάλογο
-Τα 'μαθες; Ο Χ. έγραψε αρνητικά σχόλια για σένα.
-Ποιος ρε; Που που να τον σκίσω
-Να δες. Λέει ότι είσαι #$%$# και #@%$#
-Αααααααααααα, τον %$%^%. Τώρα, τώρα, έχω ένα φιλαράκι δικηγόρο κάτσε να τον πάρω ένα τηλεφωνάκι να μάθει να βρίζει εμένα.
and the rest is history

Δεν λέω ότι αυτό συνέβη στην προκειμένη περίπτωση, αλλά σίγουρα όλοι λίγο πολύ έχουμε ακούσει έναν παρόμοιο διάλογο.


Πάντως, μέσα στα υπόλοιπα βρήκα και κάτι ενδιαφέρον
Apple sued over iPads overheating
http://www.metro.co.uk/tech/836447-apple-sued-over-ipads-overheating


Title: deleted
Post by: BOBoMASTORAS on January 01, 2011, 19:30:24 pm
deleted


Title: deleted
Post by: BOBoMASTORAS on January 01, 2011, 20:03:32 pm
deleted


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: arashi on January 01, 2011, 21:01:19 pm
μια που το θυμήθηκα πάρε και το παρακάτω να διαβάσεις:

είναι ο ορισμός της παραπάνω στρατηγικής

http://en.wikipedia.org/wiki/Strategic_lawsuit_against_public_participation

Διευκρινιστικά, δεν είπα φυσιολογικό, αλλά πιθανό.
Δεν θα σε πω 2 περιπτώσεις, άλλωστε τέτοιες θα βρεις πολλές, με χαρακτηριστικό παράδειγμα
μηνύσεις που υποβάλλονται στην Ελλάδα ακόμη και για σάτυρα.
Αιτία είναι η ελληνική νοοτροπία του μηνύω τους πάντες για τα πάντα.

εγώ θεωρώ πως το "μηνύω τους πάντες για τα πάντα" είναι αμερικάνικη νοοτροπία και όχι ελληνική. Στις ΗΠΑ υπάρχουν άτομα που έχουν κάνει τις μηνύσεις επάγγελμα και ζουν από αυτές.

Επίσης το αν στην ελλάδα κάποιος θεωρείται ένοχος πριν ακόμη ξεκινήσει η δίκη είναι εντελώς άσχετο επιχείρημα. Άσε που πιστεύω ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Μη νομιζεις παντως οτι ειναι επαγγελμα που αποδιδει.. Ειδικα κατα τα εδω μερη οταν για να παμε απλα σε εκδικαση 8ελει κανα 12μηνο και με την αναβολη στο 24 μηνο

ενω ο δικηγορος θελει 1500+φπα για να διαβασει την υποθεση
1500+φπα για να γραψει την αγωγη
2500+φπα παρασταση

και το καλυτερο απολα, για να σε δικασει το δικαστηριο 8ελει χαρτοσημο 0,5% ( δλδ ζητας 100Κ, πλερω 500 για να "σε βαλουνε μεσα")

Στην ελλαδα οπως και σε πολλα αλλα μερη πριν γινει η δικη εισαι "αθωος" αλλα παλι μονο για ποινικα

στο αστικο εισαι "φερομενος να εχεις ...." οποτε αμα αποδειχτει και πληρωσεις , παλι δεν εισαι "ενοχος" εισαι "πλερω"

Μη μενετε στα παραπανω

Σημασια εχει να βρεθει καποιος δικηγορικος συλλογος να αναλαβει την υπερασπιση του ανθρωπου , γιατι γιατρος η οχι , ειναι πολλα τα λεφτα


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: lynx on January 01, 2011, 21:24:39 pm
βασικά η διαφορά στις δύο νοοτροπίες είναι ότι στην Αμερική είσαι πρώτα καταναλωτής και μετά όλα τα υπόλοιπα ενώ στην Ελλάδα ... (δεν είμαι σίγουρος τι να βάλω εδώ, πάντως τους καταναλωτές τους έχουν γραμμένους, που είναι το άλλο άκρο)

για αυτό και γίνονται τόσες πολλές μηνύσεις για αυτά τα θέματα.

τώρα μηνύσεις γενικά πρέπει να γίνονται και στις δύο χώρες, απλά

το κακό είναι ότι στην Αμερική (και εδώ μοιάζει η νοοτροπία αυτής της εταιρίας)  πολλοί προσπαθούν να γίνουν πλούσιοι επειδή ας πούμε βρήκαν μια τρίχα στη σούπα τους. (άλλο είναι να κάνεις παρατήρηση και άλλο να ζητάς 50.000 δολάρια) ή όπως με τις εταιρίες ηλεκτρονικών που αλληλομηνύονται για τις πατέντες που παρουσιάζουν (καλά αυτό με τα copyright είναι άλλη πονεμένη ιστορία)

ενώ στην  Ελλάδα αυτή η "συνταγή" είναι πολύ πιο περιορισμένη γιατί  δεν λειτουργεί το δικαστικό σύστημα ή τουλάχιστον αυτή η ιδέα έχει περάσει στη νοοτροπία μας, πάντα υπάρχει ένα παραθυράκι για να ξεφύγει ο εκάστοτε φταίχτης (αρκεί να καταβάλει το αντίστοιχο ποσό)
βέβαια θα μου πείτε αυτό συμβαίνει παντού (ιδίως σε οικονομικές διαφορές, εντάξει σε δολοφονίες ας πούμε τα πράγματα είναι λίγο πιο σοβαρά)
και επίσης συνέβαινε ανέκαθεν ( ο Σόλων, αν θυμάμαι καλά, είχε γράψει, σε ελεύθερη μετάφραση, ότι οι νόμοι είναι σαν το ιστό της αράχνης, πιάνει τα μικρά έντομα αλλά τα μεγάλα περνάνε από μέσα και δεν καταλαβαίνουν τίποτα)

με άλλα λόγια, η  διαφορά στον αριθμό των μηνύσεων οφείλεται στο ότι στην Αμερική οι εμπλεκόμενοι πιστεύουν στη δικαιοσύνη του δικαστικού τους συστήματος (άσχετα αν ισχύει ή όχι) ενώ στην Ελλάδα δεν πιστεύει κανείς..


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: fugiFOX on January 01, 2011, 21:41:45 pm
@BOB: Ναι, από αυτά που λες ίσως να έχεις δίκιο τελικά.

Βέβαια, από την άλλη υπάρχουν και οι αντίθετες μηνύσεις που καταλήγουν σε αποζημίωση εταιρειών υπέρ ιδιωτών. Δύο (ξανα! ) παραδείγματα που έχω υπόψη είναι  
http://www.brockovich.com/mystory.html
(έγινε και ταινία)
που το δικαστήριο επεδίκασε 333,000,000$ σε εταιρεια που μόλυνε το περιβάλλον.

και την καταδικη της εταιρείας καπνού που καταδικαστηκε να πληρώσει
8,000,000$ για πρόκληση καρκίνου του πνεύμονα
εδώ (http://planetsave.com/2009/02/19/cancer-victims-widow-awarded-8-mil-in-philip-morris-lawsuit/)



Σημασια εχει να βρεθει καποιος δικηγορικος συλλογος να αναλαβει την υπερασπιση του ανθρωπου , γιατι γιατρος η οχι , ειναι πολλα τα λεφτα
Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς με αυτό


Title: deleted
Post by: BOBoMASTORAS on January 02, 2011, 00:57:56 am
deleted


Title: Re: Αντιπρόσωπος της Apple μηνύει πελάτη!
Post by: sakaflias7 on January 02, 2011, 01:42:35 am
κπ αμερικανακια να τακουν αυτα εδω μεσα...ετσι Ανδρ...γκου χου γκου χου...πεστα μπομπ