-----Original Message-----
From:
electroauth-bounces@faedrion.ee.auth.gr [mailto:electroauth-bounces@faedrion.ee.auth.gr] On Behalf Of Konstantinos Zygogiannis
Sent: Friday, September 12, 2008 9:08 PM
To:
electroauth@faedrion.ee.auth.grSubject: [Electroauth] Ανομοιογενές?χμμ...
Και τώρα η πραγματική επιστήμη!(έτσι,για να μη χάσουμε το αίσθημα των ημερών):
Πριν πολλά,πολλά(πολλαααα) χρόνια έγινε μια μεγάλη έκρηξη,εκείνη της
συσσωρευμένης γνώσης.
Υπήρχαν εκείνη την εποχή κάποια ατομικά σωμάτια,των οποίων οι
ιδιότητες συμβάδιζαν,απέρρεαν αλλά
και εξηγούνταν χάριν της πρώτης μεγάλης ύπαρξης-έννοιας που αντίκρισε
ο "σύγχρονος" κόσμος μας:
της επονομαζόμενης "μόρφωσης".(μεγάλη μορφή που λέμε!)
Ας τα ονομάσουμε καθηγητίνια.
Υπήρχαν παράλληλα και κάποια άλλα σωματίδια,λιγότερο εξελιγμένα από τα
καθηγητίνια,
με κινήσεις αρκετά πιο κατανοητές και σταθερές,όπως μέγιστη αδράνεια
και μηδενική ορμή,
και των οποίων οι ιδιότητες βασίζονταν στους πιο απλούς νόμους της
έμβιας φύσης:μαμ,καφέ
και νανι( το άλλο δε το λέω,τα σωματίδια δεν πάνε τουαλέτα!ελεος!)
Ας τα ονομάσουμε φοιτητίνια.
Μέχρι εκείνον τον καιρό,οι δυο αυτές υπάρξεις θεωρούνταν ξεχωριστές
και αυτόνομες,
με δικές τους πρωτοβουλίες η κάθε μια και δικά τους σχέδια για το πως
θα προσεγγίσουν
τη "θέωση",ή τέλος πάντων την ύψιστη μορφή που είχε ο καθένας κατά νου.
Επιπρόσθετα,κατοικούσαν σε διαφορετικές διαστάσεις του κόσμου
οπότε και η κάθε μία (κοινωνική?)δομή αγνοούσε την άλλη.
Τα καθηγητίνια στοιβάζονταν στον άξονα των ψ,το ένα πάνω στο άλλο,
στηριζόμενα και βασιζόμενα στην ιδιότητα"είμαι ψηλότερα,είμαι
καλύτερα(και είμαι και ο (πιο) καλύτερος!)"
ενώ τα φοιτητίνια αραδιάζονταν στον κόσμο των χ , εφαρμόζοντας την
αρχή της ήσσονος προσπάθειας για μετακίνηση
και της τάσης να καταλαμβάνουν τον μέγιστο δυνατό χώρο για άπλωμα...
(ο ΚΟΣΜΟΣ τότε είχε μόνο θετικά μέρη,μην μπερδευτεί κανεις...)
Σε κάποια (καλή!)φάση της ιστορίας όμως,ένα φοιτητίνιο,το πιο κοντινό
στον χώρο που
ενώνονταν οι δύο διαστάσεις,το σημείο 0,ξέφυγε από την πλευρά που
κοιμότανε και κουτούλησε πάνω σε ένα
αφηρημένο καθηγητίνιο(το οποίο έκοβε βόλτες αφηρημένο)κανείς δεν ξέρει
πως και γιατί(ακόμη δηλαδή...).
Το σίγουρο είναι ότι παράχθηκε φως και μια καινούρια διάσταση,ο χρόνος!
Οπότε και από αυτή τη στιγμή,αρχίζει το αληθινό πανηγύρι:
Επέρχεται η αλληλο-αντίληψη της αλληλο-ύπαρξης,λόγω της καθαρής απο το
σκότος,πλέον,ατμόσφαιρας.
Το φοιτητίνιο της σύγκρουσης,αρχίζει να περιστρέφεται γύρω από το
καθηγητίνιο,
με όλο και μεγαλύτερη ταχύτητα,με αποτέλεσμα να αρχίσουν και τα δυο να
ανεβαίνουν την κλίμακα του ψ.
Χαρά το καθηγητίνιο,γίνεται πιο σημαντικό!Χαρά όμως και το
φοιτητίνιο,βλέπει και κατανοεί
περισσότερα πράματα από ποτέ!
Τα βαριεστημένα φοιτητίνια,βλέποντας τη χάρη και την ευλυγισία του
περιστρέφοντος συστήματος,θαμπώθηκαν!.
Αρχίζουν να τσουβαλιάζονται όλα γύρω από το σημείο G,εε 0 εννοώ(με
παρέσυρε ο Ασκητής...)
θέλοντας να το μιμηθούν(ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ) ενώ τα άλλα,κατανοώντας πως ένα
τέτοια σύστημα μπορεί να τους
προσδώσει μεγαλύτερα αίγλη,και καλύτερη θέα,φυσικά,πρόθυμα πάνε να τα
συναντήσουν!
Οι σοφοί εκείνης της εποχής ,είδαν το φαινόμενο,εντυπωσιάστηκαν,και
άρχισαν να το μελετούν!
Όμως δεν μπορούσαν να εξηγήσουν,πως γινόταν και με την πάροδο του
χρόνου,τα μεν
φοιτητίνια παρά τις απλοϊκές τους ιδιότητες,να μπορούν να εξελιχθούν
σε καθηγητίνια,
ενώ τα τελευταία,λάμποντας όλο και πιο πολύ εν τη παρουσία των
"μικρών" έφταναν σε ένα σημείο κορύφωσης,
έπειτα γίνονταν άσπρα,συρρικνώνονταν(άσπροι νάνοι ένα πραμα) και
έπεφταν...(στο κενό?...)
Κάτι τους έλειπε,κάτι για να συμπληρώσει το κενό στη σκέψη και στην
αρμονία της φύσης,που θα εξόριζε μια για πάντα τις αντιθέσεις!
Ένα υπερσωματίδιο!
Τότε λοιπόν πετάχτηκε ο Άνθιμος Γαζής και πρότεινε αυτό που σε όλους
έγινε έπειτα γνωστό ως:(τατατατα)
Πανεπιστημόνιο(ν)! (όντως
υπήρξε ως όρος...)
(κλίνεται όπως το μποζόνιο(ν)!)
κοινώς,πτου κακά!(η τουαλέτα που μας έλειπε παραπάνω...)
σ.τ.Α.(ΦΗΓΗΤΗ) : το σημείο 0 μου φέρνει λίγο σε ελλάδα,αν το καλοσκεφτούμε?
Απο Μ.Ε.Λ.: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ : (το) ουσ. (Κ πανεπιστήμιον) ανώτατο
εκπαιδευτικό ίδρυμα διδασκαλίας των διαφόρων επιστημών | το κτίριο του
ιδρύματος αυτού καθώς και το σύνολο των διδασκόντων και διδασκομένων
Άντε να προσδιορίσεις τώρα την έννοια σύνολο!χαχα!
Όπως και 'να χει,όσες αντιθέσεις ή και συμπορεύσεις έχουμε
με τους καθηγητές,είναι θεμιτό και αναγκαίο,γόνιμα είναι και τα δυο.
Όμως για να υπάρξει αντίδραση,πρέπει πρώτα να αναμιχθούν τα υλικά και
ύστερα το
συζητάμε για τις ποσότητες.Εκτός αν μας τρομάζει το μπαμ.
Το σημείο 0 είναι πάντα ένα καλό σημείο για εκκίνηση.
Ας κινήσουμε λοιπόν...
(με αντιμετάθεση <<ας νικήσουμε>>...?)
Συγνώμη για το σπαμ,το πολύ cern είχε μαυρες τρυπες τελικα αλλα μόνο
στις σκέψεις...
Electroauth mailing list
Electroauth@faedrion.ee.auth.grhttps://faedrion.ee.auth.gr/mailman/listinfo/electroauth