Το νομοσχέδιο έχει:
-Απελευθέρωση ξενόγλωσσων προπτυχιακών με δίδακτρα.
-Σύνδεση κρατικής χρηματοδότησης με αξιολόγηση.
Επίσης, για πολλά τμήματα υπάρχει κουβέντα για κλείσιμό τους σε περίπτωση που δεν πάρουν αυτό το 20% της χρηματοδότησης.
Τέλος, αυτή τη στιγμή στην υπουργείο Παιδείας-Έρευνας και Θρησκευμάτων δίνεται μόλις το 2,82% του προϋπολογισμού. Η συντριπτική πλειοψηφία τους δεν πάει καν όντως στην παιδεία. Πηγαίνει σε εργολάβους, απλά λειτουργικά έξοδα, την εκκλησία ή κατευθείαν σε R n' D μεγάλων επιχειρήσεων. Οπότε ακόμα και μέσα στην εξεταστική, πρέπει να κάνουμε κάτι.
-Απελευθέρωση ξενόγλωσσων προπτυχιακών με δίδακτρα.
-Σύνδεση κρατικής χρηματοδότησης με αξιολόγηση.
Επίσης, για πολλά τμήματα υπάρχει κουβέντα για κλείσιμό τους σε περίπτωση που δεν πάρουν αυτό το 20% της χρηματοδότησης.
Τέλος, αυτή τη στιγμή στην υπουργείο Παιδείας-Έρευνας και Θρησκευμάτων δίνεται μόλις το 2,82% του προϋπολογισμού. Η συντριπτική πλειοψηφία τους δεν πάει καν όντως στην παιδεία. Πηγαίνει σε εργολάβους, απλά λειτουργικά έξοδα, την εκκλησία ή κατευθείαν σε R n' D μεγάλων επιχειρήσεων. Οπότε ακόμα και μέσα στην εξεταστική, πρέπει να κάνουμε κάτι.
Ξενόγλωσσα προπτυχιακά με δίδακτρα (σε λογικό πλαίσιο) είναι καλό μέτρο.
Σύνδεση κρατικής χρηματοδότησης με αξιολόγηση είναι επίσης καλό. Επιτέλους να γλιτώσουμε από τεμπέληδες καθηγητές και να αμοιφθούν αυτοί που κάνουν δουλειά.
Κλείσιμο τμημάτων σε περίπτωση που δεν πάρουν αυτό το 20% της χρηματοδότησης είναι επίσης θετικό καθώς πλεόν έχουμε γεμίσει ΑΕΙ/ΤΕΙ που για μια χώρα 9 εκατομμυρίων είναι δυσανάλογα πολλά.
Απλά και λιτά.
Όσο αφορά το ποσοστό του προυπολογισμού συμφωνώ απόλυτα ότι είναι πολύ χαμηλό.