Προτάσεις - παρατηρήσεις για τις γραπτές εξετάσεις

(1/5) > >>

pmousoul:

Το τόπικ αυτό ανοίγει, όχι για να λέει ο καθείς τον πόνο του, αλλά για να βελτιώσουμε μια διαδικασία που δυστυχώς είτε το θέλουμε, είτε όχι δεν μπορεί να αλλάξει ριζικά μορφή, λόγω του πολύ μεγάλου αριθμού των φοιτητών. Αναφέρομαι στο θέμα των γραπτών εξετάσεων.

Και για να δώσω το παράδειγμα ξεκινάω με μία δική μου πρόταση - παρατήρηση.

Σε αρκετά μαθήματα παρατήρησα ότι ο χρόνος εξέτασης δεν είναι επαρκής. Δηλαδή θα ήταν επαρκής εάν δεν χρειαζόταν να σκέφτεσαι. Αλλά επειδή κάθε εξάμηνο έχει τουλάχιστον 6 μαθήματα, δεν γίνεται να αφομοιώσεις τέλεια ένα μάθημα και να φτάσεις στο σημείο να απαντάς στο καθετί χωρίς να σκεφτείς. Μερικές φορές έχω την εντύπωση ότι η εξέταση δεν αφορά στο να μας ελέγξει εάν ξέρουμε κάτι ή όχι, αλλά στο πόσο γρήγορα μπορούμε να το γράψουμε. Και για να μην μείνω μόνο σε θεωρία θα μιλήσω με παραδείγματα.

Πριν 1 ή 2 χρόνια σε πρόοδο του αναλογικού σήματος μας δόθηκε 1 ώρα για την λύση 6 θεμάτων, την στιγμή που άλλες χρονιές τα θέματα ήταν 3... Όταν ρώτησα σε εκείνη την εξέταση έναν επιτηρητή γιατί δεν μας δίνει ένα μισάωρο ακόμα να γράψουμε, γιατί είναι κρίμα να τα ξέρουμε και να μην προλαβαίνουμε, μου απάντησε (και είμαι σίγουρος ότι δεν το εννοούσε) ότι θα γίνουμε μηχανικοί και ότι πρέπει να έχουμε και ταχύτητα.

Από την άλλη στο Πεδίο Ι με τον κ. Τσιμπούκη που το έδινα τότε μας έδωσε 3εις ώρες για 3 θέματα - με λίγα λόγια μας έδωσε την άνεση του χρόνου για να σκεφτούμε και να γράψουμε.

Θεωρώ με λίγα λόγια ότι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να γράψει κάποιος σε μία εξέταση δεν θα έπρεπε να αποτελεί κριτήριο για την απόδοσή του.

aliakmwn:
Να καταργηθουν ολοκληρωτικα.

emmanuel:
Για το θεμα του χρονου:υπαρχει το ενδεχομενο σε καποια μαθηματα να σου δινεται επιτηδες λιγος χρονος,γιατι ειναι -θεωρουνται- ευκολα

Αυτό ειναι κατι υποκειμενικο και με βρισκει απολυτα αντιθετο.Αν καποιος δεν  ξερει κατι,και δεν αντιγραφει,τοτε οσο χρονο και να του δωσεις δε θα το γραψει.Βεβαι ενταξει,αν του δωσεις 5 ωρες με ολα τα βιβλια ανοικτα οκ.Αλλα πχ θυμαμαι και ειχα γραψει σε αλλο τοπικ καποια μαθηματα δεν εχουν λογικη ως προς το χρονο.
Πχ οι ενεργειακες,σου δινουν μιση ωρα για να γραψεις 4 ερωτησεις κρισεως/αναπτυξης,με ολα τα βιβλια κλειστα.Δε βρισκω καμμια λογικη γιατι δε μας δινουν π.χ 45 λεπτα,να μην πω μια ωρα.Καποιος πυο δεν ξερει,δεν γραφει.Βιβλια κλειστα,ερωτησεις αναπτυξης και οχι πολλαπλης πυο πεφτει ευκολα αντιγραφη,δεν εχε κανενα αντικρυσμα η πιεση χρονου,μονο κακο κανει.....

alekos:
Το θέμα του χρόνου το θεωρώ πολύ σημαντικό γιατί είμαι αργός γενικά στις εξετάσεις και πάντα αντιμετωπίζω πρόβλημα. Μερικές φορές είναι σαν να σου ζητάνε να μην σκέφτεσαι.

Από εκεί και πέρα θεωρώ απαραίτητο κάθε καθηγητής να βγάλει ένα επίσημο τυπολόγιο για το μάθημα του και να επιτρέπεται η χρήση του στις εξετάσεις, το βρίσκω χαζό να αποστηθίζω τύπους. 

OtiNaNAi:
Να επιτρέπεται η χρηση τυπολογίου σε ολα τα μαθηματα
Σκοπος της εξετασης υποτιθεται ειναι να αποδειξεις οτι εχεις κατανοησει το μαθημα όχι να δειξεις τις ικανοτητες σου στην αποστιθηση των τύπων

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page