• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 00:59:26 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 00:59:26 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:18 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 13, 2025, 14:43:58 pm]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by tasos_ntv
[June 12, 2025, 21:38:52 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες σ...
by RogueSoftware
[June 12, 2025, 12:19:21 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by chris_krkls
[June 12, 2025, 11:20:29 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9957
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426661
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 39
Guests: 132
Total: 171
Feelsbatman
mpaltzak
Guts
arkou
tsageo
xarisagraf
anna.ts
kkotsopo
gtapalis
elias_farhood
Notac
kostas.de
zgeorgitz
Giorgosap
jkara
amaliakon
maria.r
ValKar
nick_slendy
Nicotre
Carot1456
Vasilis Koudounis
spoun
Kelly Tsimpouri
Yamal
stloukas
mariia
mike_x
thunder
ddantono
stefpapa21
akmilios
tank
fpapat
kapas
mmamougiorgi
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών > Κατάληψη (Moderator: Starki) > KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Go Down Print
Author Topic: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00  (Read 28889 times)
Megawatt
Guest
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #30 on: March 16, 2007, 23:39:44 pm »

Quote from: athanasia13 on March 16, 2007, 19:17:25 pm
Τελικά ποιο είναι το αποτέλεσμα της συνάντησης? Τι αποφασίσατε? Υπήρξε συμφωνία φοιτητών- καθηγητών?
Quote from: Doctor_Doctor on March 16, 2007, 19:52:52 pm
Συζήτηση ήταν. Αν δεν κάνω λάθος, δεν υπήρχε κανένας στόχος για συμφωνία ή απόφαση.
To αποτέλεσμα ήταν ότι οι καθηγητές "γελούσαν" μαζί μας (αν όχι κατα την διάρκεια της συζήτησης, σίγουρα μετα) επειδή κάνουμε καταληψη χωρίς να έχουμε αποφασισει μια ασφαλιστική δικλειδα ως προς το μελλον του εξαμηνου και των εξεταστικών περιόδων.
Σε ερώτηση τους ποιά είναι η πρόταση μας για την "συγγραφή του ημερολογίου" (που αφορά το χειμ. και θερ. εξάμηνο+εξεταστικές) κανένας μας δεν απάντησε, επειδή πολύ απλά είμαστε σε καιρό κατάληψης και δεν γνωρίζει κανείς ποιά είναι η τελευταία μέρα της κατάληψης ώστε να αρχίσει να "φτιάχνει" το ημερολόγιο.

Έτσι, προτάθηκε από αυτούς (τους καθηγητες), ότι αν σταματήσει η κατάληψη την Δευτέρα, ίσα - ίσα προλαβαίνουν να γίνουν 2 σενάρια ως προς την συγγραφή του προγράμματος:

-το θεωρητικό, που αποσκοπεί στο να μην χάσουμε ΤΙΠΟΤΑ και αφού η κατάληψη μας πήγε πίσω δύο μήνες, να χρησιμοποιηθούν οι 2 μήνες του καλοκαιριού (Ιούλιος+Αύγουστος) στην συμπλήρωση των χαμένων ωρών. Ο καθηγητής που το πρότεινε, ΔΕΝ έχει πρόβλημα να κανει μαθημα καλοκαιριάτικα, αλλά φοβάται ότι παρα πολύ λίγοι φοιτητές θα έρθουν για μάθημα εκείνες τις μερες. Εγώ πάντως δεν έχω πρόβλημα να έρθω για μάθημα μέσα στο καλοκαιρι.

-το πρακτικό, που δυστυχώς απαιτει κάτι να χαθεί. Σύμφωνα με αυτό, να γίνουν ακόμα 3 βδομάδες μάθημα για συμπλήρωση του χειμερινού εξαμήνου, να ακολουθήσει η χειμερινή εξεταστική 2 βδομάδων, και να γίνουν μαθήματα μέχρι τις 18 Ιουλίου. Διακο-πίτσες. Επανερχόμαστε στις 15 Σεπτεμβρίου και συνεχίζουμε μάθημα μέχρι τις 15 Οκτ όπου μετά ακολουθεί μονή εξεταστική. (όσο για αυτές τις τελευταίες ημερομηνίες, ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, επειδή δεν πρόλαβα να τις σημειώσω ακριβώς).

Οι καθηγητές απαιτούν να πούμε και εμείς τί προτείνουμε για το πρόγραμμα.
« Last Edit: March 16, 2007, 23:43:02 pm by Megawatt » Logged
ikoufis
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1052



View Profile WWW
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #31 on: March 16, 2007, 23:51:41 pm »

Η άποψη που ακούστηκε κυρίως ήταν αυτή του κ.Τσιμπούκη βελτιστοποιημένη κατά Αντωνόπουλο.
Ολόκληρη η θέση του κ.Τσιμπούκη την οποία απέστειλε με mail λόγω της μη παρεύρεσης του σήμερα:


Αφού σας ευχαριστήσω για την πρόσκληση να παραστώ στην για την Παρασκευή προγραμματισμένη ενημερωτική συζήτηση θα ήθελα πολύ συνοπτικά να θέσω υπόψη σας τα εξής:
 
Συναισθανόμενος κι εγώ την κρισιμότητα της κατάστασης στο χώρο της Ανώτατης Παιδείας και ειδικότερα του ΤΗΜΜΥ, όπως αυτή διαμορφώθηκε με τα πρωτόγνωρα γεγονότα των τελευταίων 10 μηνών, διακατέχομαι από βαθειά αγωνία και ανησυχία για τις συνέπειες των γεγονότων αυτών στο μέλλον των ΑΕΙ,των φοιτητών, της Παιδείας και της κοινωνίας μας γενικότερα.
 
Έχοντας αναλώσει, για περισσότερο από τριάντα χρόνια,  το σύνολο σχεδόν της παραγωγικής μου δραστηριότητας ( εκπαιδευτικής, ερευνητικής, διοικητικής) -πλήρως και αποκλειστικά-στις ανάγκες και προτεραιότητες του ΤΗΜΜΥ, αισθάνομαι βαθύτατη πικρία από τη δαπίστωση ότι οι τελευταίες εξελίξεις τείνουν να κλονίσουν  την  αισιοδοξία και την πίστη μου όλων των προηγούμενων χρόνων για το μέλλον της Ανώτατης Εκπαίδευσης της Χώρας αλλά και το ρόλο μου ως πανεπιστημιακού δασκάλου.
 
Η αναζήτηση των αιτίων και υπευθύνων της κρίσης θα απαιτούσε εκτενή ανάλυση. Συνοπτικά, πάντως, θα ήθελα να δηλώσω ότι ως κύριους υπεύθυνους της σημερινής κρίσης θεωρώ :
 
1. Tους ακαδημαϊκούς δασκάλους.
Σε μια έστω ενδεικτική απαρίθμηση, δεν θα μπορούσα να αποσιωπήσω τις καίριες ευθύνες των πανεπιστημιακών δασκάλων :
α) Για την αδυναμία τους να εμπνεύσουν στους φοιτητές αξίες, ιδανικά, πρότυπα, έρωτα για την επιστήμη και την έρευνα.
β) Για την απροθυμία  ορθολογικής οργάνωσης των μαθημάτων έτσι ώστε : να καλύπτονται με επάρκεια τα διδασκόμενα γνωστικά αντικείμενα, να υποβοηθούνται οι φοιτητές στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης και μεθοδολογίας πρόσληψης γνώσεων, και τέλος να καταβάλλεται προσπάθεια για τη μύηση των ταλαντούχων φοιτητών  στη διαδικασία παραγωγής νέας γνώσης.
γ). Για την ανοχή μη αξιοκρατικών επιλογών στις κρίσεις μελών ΔΕΠ.
δ)  Για την αποδοχή φοιτητικών αιτημάτων που μακροπρόθεσμα υποβαθμίζουν το επίπεδο των σπουδών τους.
ε) Για τον -συνήθως- με κομματικά κριτήρια απευθείας διορισμό τους  σε επιτροπές, συμβούλια και διοικήσεις οργανισμών, φορέων, αρχών, κ.λ.π.
στ) Για τη συναλλαγή τους με φοιτητικές παρατάξεις κατά την εκλογή των διαφόρων πανεπιστημιακών οργάνων.
ζ.) Για την υπερβολική ενασχόλησή τους με αμοιβόμενα "ερευνητικά" προγράμματα, σε βάρος συνήθως της κύριας εκπαιδευτικής τους ενασχόλησης.
η) Για την μη υιοθέτηση συστήματος αξιολόγησης ανεξάρτητα από κυβερνητικές επιβολές.
θ) Για τη μη περιφρούρηση του κύρους του πανεπιστημιακού δασκάλου ως πνευματικού ανθρώπου που εμπνέει το σεβασμό με τις επιστημονικές γνώσεις, το ήθος και την κοινωνική ευαισθησία του.
ι) Για την αδυναμία μαζικής συμμετοχής και αντιπροσωπευτικότερης εκπροσώπησης στα συνδικαλιστικά τους όργανα.
 
2. Τις εκάστοτε κυβερνήσεις.
Εχουν γραφεί, ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό, τόσα και τόσα -κατά τη γνώμη μου σωστά- για την ευθύνη των κατά καιρούς κυβερνήσεων στη διαμόρφωση της σημερινής κατάστασης. Αν και θα μπορούσα να απαριθμήσω και πολλές άλλες περιπτώσεις κυβερνητικών ευθυνών θα περιορισθώ στις ακόλουθες:
α) Έλλειψη ενιαίου σχεδιασμου για το σύνολο των τριών βαθμίδων της εκπαίδευσης
β) Αδυναμία χάραξης ενιαίας στρατηγικής για την Ανώτατη Παιδεία
γ) Ελλιπής χρηματοδότηση των ΑΕΙ.
δ) Άρνηση ουσιαστικής κατοχύρωσης αυτοτέλειας των ΑΕΙ.
ε) Διαρκείς μεταρρυθμίσεις των διαδοχικών Υπουργών Παιδείας.
στ) Πρόταξη του πολιτικού κόστους σε κάθε κυβερνητική επιλογή.
ζ) Υπέρμετρη αύξηση αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ  (πολύ μεγαλύτερος του  προτεινόμενου από τα οικεία Τμήματα) χωρίς καμιά διασφάλιση για την επαγγελματική αποκατάστασή τους  μετά την αποφοίτηση.
η) Αυτόματη Ανωτατοποίση των ΤΕΙ.
ια) Υποβάθμιση των δημοσίων ΑΕΙ με την έμμεση στήριξη των ποικιλώνυμων Ινστιτούτων, Εργαστηρίων, Παραρτημάτων και Κολλεγίων.
ιβ) Εμμονή στη διατήρηση του υψηλού ποσοστού και της παραταξιακής εκπροσώπησης των φοιτητών στην εκλογή των πανεπιστημιακών οργάνων.
ιγ) Απροθυμία υιοθέτησης ως καθεστώτος των μελών ΔΕΠ εκείνο της πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.
ιδ) Καθήλωση σε χαμηλά επίπεδα των μισθών των μελών ΔΕΠ, αναντίστοιχα (με βάση τα προσόντα, την προσφορά και τον κοινωνικό ρόλο) με τους μισθούς άλλων κατηγοριών.
................................................. ..........
ιε) Να σημειωθεί ότι, πέραν των ευθυνών των κυβερνητικών κομμάτων, δεν είναι άμοιρα ευθυνών και αμέτοχα στη διαμόρφωση της σημερινής κατάστασης και τα εκτός εξουσίας μικρότερα κόμματα του κοινοβουλίου. Η έλλειψη συγκεκριμένων προτάσεων, η εύκολη συνθηματολογία  και η γενικευμένη  αντίδραση σε κάθε κυβερνητική πρόταση συνιστούν  μερικές μόνον τέτοιες επισημάνσεις.
 
3. Τους φοιτητές.
α) Για την αδυναμία τους να αξιοποιήσουν θετικά τις μεγάλες δυνατότητες παρέμβασης στα πανεπιστημιακά πράγματα που είχαν, τόσο στα χρόνια αμέσως μετά την μεταπολίτευση (με την εκτίμηση που έτρεφε η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού για τον πρωταγωνιστικό τους ρόλο στην πτώση της δικτατορίας αλλά και με την τότε μαζικότητα του φοιτητικού κινήματος), όσο και μετά την ψήφιση του νόμου 1268/82 που προέβλεπε υψηλό ποσοστό συμμμετοχής των φοιτητών σ'όλα τα πανεπιστημιακά όργανα. 
β) Για τον εκφυλισμό του αρχικά ρωμαλέου φοιτητικού κινήματος  (που διεκδικούσε δωρεάν σπουδές υψηλού επιπέδου σε ένα δημόσιο, δημοκρατικό, σύγχρονο πανεπιστήμιο) στο μετέπειτα αδιάφορο και άνευρο φοιτητικό υποκάστατατο των  μικροπαραταξιακών διενέξεων και ιδιοτελών επιδιώξεων.
γ) Για την εύκολη υιοθέτηση στόχων που αποβλέπουν στη διευκόλυνση  των σπουδών ( μείωση ή κατάργηση προαπαιτούμενων, πολλές και παρατεταμένες εξεταστικές περίοδοι, διαφοροποίηση διδακτέας-εξεταστέας-διδαχθείσας ύλης, "πτυχιακοί" φοιτητές, αδιαφορία για συμπλήρωση διδακτικών εβδομάδων,κ.λ.π.) χωρίς να συνεκτιμούν τη συνεπαγώμενη αναπόφευκτη επίπτωση στη στάθμη των σπουδών και τη μείωση της αξίας του παρεχόμενου διπλώματος στην αγορά εργασίας.
 δ) Για την εύκολη επιλογή τρόπων και μέσων διεκδίκησης ( Γ. Σ, αποχές, καταλήψεις, κ.λ.π.) σε βάρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
ε) Για τη συμμετοχή παραταξιακών εκπροσώπων σε ανεπίτρεπτες συναλλαγές με υποψήφιους πρυτάνεις, κοσμήτορες, προέδρους, κ.λ.π.
 
Οι απαντήσεις μου, συνεπώς, στα ερωτήματα που θέτετε στην πρόσκλησή σας, όπως αυτές απορρέουν από τις ανωτέρω επισημάνσεις και την  πολυετή πείρα μου από τη συμμετοχή  σε διάφορες διοικητικές πανεπιστημιακές θέσεις ( μέλος Συγκλήτου, μέλος Κοσμητείας, Πρόεδρος Τμήματος για δύο συνεχείς θητείες, Διευθυντής Τομέα για πέντε θητείες) θα μορούσαν πολύ επιγραμματικά να διατυπωθούν ως εξής:
 
•  Ποια είναι η γνώμη των καθηγητών για το νέο νόμο και το άρθρο 16;είναι υπέρ ή κατά; Μαζί μας ή εναντίον  των διεκδικήσεων μας και σε ποιο βαθμό;
•  Ποια είναι η γνώμη τους για τη μορφή των κινητοποιήσεων; Συμφωνούν με  τα αιτήματα μας αλλά διαφωνούν με τις καταλήψεις ; Τι προτείνουν εναλλακτικά ;
 Όπως είχα εξηγήσει και στη Γ.Σ. του τμήματος, φοβούμαι ότι η ενδεχόμενη αναθεώρηση του άρθρου 16 όχι μόνο δεν θα βελτιώσει αλλά, αντίθετα, θα υποβαθμίσει περαιτέρω τα δημόσια ΑΕΙ. Προσωπικά θα ήμουν υπέρ οποιασδήποτε διεκδίκησης (μαζικά- δυναμικά-ειρηνικά συλλαλητήρια, εκδηλώσεις ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης, παρεμβάσεις στα ΜΜΕ, εκδηλώσεις μέσα στα ΑΕΙ, κ.λ.π.) για τη μη αναθεώρηση του άρθρου 16, που όμως δεν θα παρεμπόδιζαν την εκπαιδευτική διαδικασία.
 
•  Υπάρχει διάθεση  να μας βοηθήσουν  στο να έχουμε τις λιγότερες απώλειες από αυτό που συμβαίνει ; Ποια είναι η εκτίμηση  τους για  τη συνέχεια των εξαμήνων και των εξεταστικών ;
Προφανώς, και δεν υπάρχει, τουλάχιστον από μέρους μου,  καμιά "ρεβανσιστική" διάθεση κατά των φοιτητών για τη μορφή των κινητοποιήσεων (καταλήψεις)  που επέλεξαν. Η ακαδημαϊκή μου όμως συνείδηση και η συναίσθηση του λειτουργήματος που επιτελώ μου υπαγορεύει να μη συναινέσω σε οποιαδήποτε απόπειρα ανεπίτρεπτου συμβιβασμού. Η ουσία της θέσης μου διατυπώνεται ως εξής: Εξασφάλιση, ει δυνατόν εντός της κανονικής διδακτικής περιόδου, των προβλεπόμενων διδακτικών εβδομάδων ( δηλαδή 22 εβδομάδων κατ' ελάχιστον για τα δύο εξάμηνα) μέχρι αρχές Ιουλίου και διενέργεια εξετάσεων για τα δύο εξάμηνα το Σεπτέμβριο (απώλεια δυνατότητας επαναληπτικής εξέτασης). Η πρόταση αυτή μου φαίνεται εφικτή, αξιοπρεπής και "έντιμη". Παράλληλα με τα μαθήματα θα μπορούσαν να διενεργηθούν και εξετάσεις μόνον για τους επι πτυχίω φοιτητές (οφειλόμενα μαθήματα λιγότερα από 6). Όσο για το πρόβλημα με τους φοιτητές που ενδιαφέρονται για  επιλογή Τομέα αυτό τεχνικά, ίσως, θα μπορούσε να αντιμετωπισθεί ως εξής: οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προβούν σε προκαταρκτική επιλογή με δήλωσή τους στη Γραμματεία υπό την αίρεση όμως ότι αυτή θα θεωρηθεί άκυρη αν μετα τις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου αποδειχθεί ότι δεν πληρουν τις προβλεπόμενες  από τον κανονισμό του τμήματος απαιτήσεις ( προαπαιτούμενα).
 
•  Ποια είναι η γνώμη τους για  το τμήμα; Πώς μπορούμε ,εναλλακτικά, απέναντι στο νέο νόμο, να αντισταθούμε και να βελτιώσουμε την κατάσταση στο τμήμα, τόσο εμείς οι φοιτητές μόνοι μας, όσο και με τη συμβολή των καθηγητών;
Η ενδεικνυόμενη στάση της πανεπιστημιακής κοινότητας απέναντι στο νέο νόμο  θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο συζητήσεων σε διάφορα όργανα και επίπεδα ( Γ.Σ, Σύγκλητος, κ.λ.π.) τόσο άμεσα όσο και στο μέλλον  κατά την απόπειρα εφαρμογής του. Προσωπικά αδυνατώ να κατανοήσω την αδυναμία της πολιτικής ηγεσίας να προβλέψει και αποτρέψει τις δυσμενείς επιπτώσεις στο χώρο της παιδείας από την εμμονή της (κυρίως) στην αναθεώρηση του άρθρου 16 και στην εσπευσμένη ψήφιση του νέου νόμου.
 
Με κτίμηση
 
Θ. Τσιμπούκης

Υ. Γ.
Λυπούμαι που δεν θα μπορέσω να παραστώ στην αυριανή συζήτηση για τους παρακάτω δύο λόγους:
1. Κάποια έκτακτη οικογενειακή ανάγκη θα με υποχρεώσει να απουσιάσω αύριο και μεθαύριο από τη Θεσσαλονίκη.
2.  Θα προτιμούσα η αυριανή συζήτηση να είχε γίνει πολύ νωρίτερα (και όχι μετά 2,5 μήνες...) και μάλιστα όχι σε συνθήκες κατάληψης  (ακόμη και των γραφείων των εργαζομένων...). Η εικόνα ερήμωσης των πανεπιστημιακών χώρων (με παντελή απουσία φοιτητών, ακόμη και των πρωτεργατών της κατάληψης)  που αντίκρυζα όλον αυτόν τον καιρό ελάχιστα με έπεισε για την καταλληλότητα επιλογής αυτού του έσχατου μέσου διεκδίκησης. Αντίθετα ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τους αρχικούς φόβους μου ότι υιοθέτηση και κατάχρηση τέτοιων μέτρων διεκδίκησης από τους φοιτητές μπορεί τελικά να αποδειχθεί αυτοκαταστροφική για τους ίδιους με απρόβλεπτες δυσμενείς συνέπειες για το μέλλον της ανώτατης εκπαίδευσης.
 
Είναι αυτονόητο ότι οι παραπάνω σκέψεις που εκφράζουν κατασταλαγμένες προσωπικές μου απόψεις δεν έχουν αποδέκτη αποκλειστικά εσάς. Θα μπορούσατε συνεπώς να τις κοινωποιήσετε (αν φυσικά το κρίνετε σκόπιμο) είτε στην αυριανή συνάντηση είτε στα διάφορα άλλα μέσα διάχυσης ενημέρωσης ( forum/thmmy, electroauth, κ.λ.π).
« Last Edit: March 16, 2007, 23:54:51 pm by ikoufis » Logged
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #32 on: March 17, 2007, 00:51:03 am »

Επισης ακουστηκε αν δεν κανω λαθος να μπουμε οσο πιο "καθαροι" γινεται στο νεο ετος.
Τι σημαινει αυτο? Κανουμε μαθηματα 2 εβδομαδες για να κλεισουμε το χειμερινο και ξεκιναμε με το θερινο!
Χανουμε και τις δυο εξεταστικες (Ιανουαριου Ιουνιου) και δινουμε μια και καλη την εξεταστικη Σεπτεμβριου (κανονικα με χειμερινα και θερινα μαθηματα αλλα μια φορα το καθενα)! και ειμαστε καθαροι στο νεο ετος! Tongue
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
xristoforos_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3049


αλλάζοντας...


View Profile
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #33 on: March 17, 2007, 01:13:13 am »

προσωπικά, η πρόταση που μου φαίνεται πρακτικά πιο εφαρμόσιμη είναι αυτή ακριβώς που αναφέρει ο jason-x...

αν γίνουν οι εξετάσεις του φλεβάρη, θα πάει πολύ πισω το εαρινό...και θεωρώ πως δεν είναι διατεθειμένοι φοιτητές και καθηγητές να λιώσουν μέσα σ αυτά τα ντουβάρια το καλοκαίρι...κι αν θεωρήσουμε ότι αυτό γίνεται...το πιθανότερο είναι η μεγάλη πλειοψηφία των φοιτητών να την κάνει τον ιούλιο...

οπότε ποιο το νόημα να γίνονται μαθήματα σε κενές αίθουσες ...απλά και μόνο για να καλυφθεί ωρολογιακά το εξάμηνο;

συν αυτώ θα πρέπει να γυρίσει ο κόσμος νωρίς πίσω τον αύγουστο...και να πάμε και μισό σεπτέμβρη πίσω...ποιος αλήθεια θα γυρίσει;

στην περίπτωση που αναφέρει ο τζέισον, τα μαθήματα θα τελειώσουν τέλη ιούνη-αρχές ιούλη...και θα πάμε αξιοπρεπώς για μια κανονική εξεταστική το σεπτέμβριο...

το θεωρώ πολύ πιο εφαρμόσιμο και λιγότερο επώδυνο για όλους τους φοιτητές...

έχει το μεγάλο αρνητικό ότι δίνεις μόνο μια φορά εξετάσεις... αλλά έχεις όλο το χρόνο και την άνεση να προετοιμαστείς...αλλά και τα εξάμηνα να καλυφθούν με ποιότητα...κι όχι στο άρπα κόλλα...

προσωπική γνώμη πάντα...και σε καμία περίπτωση απόλυτη...

ixic_/καιρό είχα να γράψω τόσο μεγάλο ποστ...
Logged

βαθειά...
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #34 on: March 17, 2007, 01:19:45 am »

Quote from: Megawatt on March 16, 2007, 23:39:44 pm
-το πρακτικό, που δυστυχώς απαιτει κάτι να χαθεί. Σύμφωνα με αυτό, να γίνουν ακόμα 3 βδομάδες μάθημα για συμπλήρωση του χειμερινού εξαμήνου, να ακολουθήσει η χειμερινή εξεταστική 2 βδομάδων, και να γίνουν μαθήματα μέχρι τις 18 Ιουλίου. Διακο-πίτσες. Επανερχόμαστε στις 15 Σεπτεμβρίου και συνεχίζουμε μάθημα μέχρι τις 15 Οκτ όπου μετά ακολουθεί μονή εξεταστική. (όσο για αυτές τις τελευταίες ημερομηνίες, ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, επειδή δεν πρόλαβα να τις σημειώσω ακριβώς).

Οι καθηγητές απαιτούν να πούμε και εμείς τί προτείνουμε για το πρόγραμμα.

Οι ημερομηνίες ήταν: επιστρέφουμε 1-15 Σεπτεμβρίου για μαθήματα (ολοκλήρωση θερινού εξαμήνου) και κάνουμε εξεταστική 15-30 Σεπτεμβρίου. Οπότε αρχίζουμε το καινούριο εξάμηνο καθαροί...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Νessa
Guest
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #35 on: March 17, 2007, 15:11:44 pm »

Να γίνει η χειμερινή στην ώρα της και από εκεί και πέρα βλέπουμε...

Ή, καλύτερα, να καταργηθούν τα προαπαιτούμενα...
Logged
ikoufis
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1052



View Profile WWW
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #36 on: March 17, 2007, 15:35:44 pm »

Το πρόβλημα της απεμπλοκής της κατάστασης είναι δυσεπίλυτο.
Μερικές λύσεις έχουν προταθεί.Αυτές όμως θα πρέπει να είναι λύσεις ενός προβλήματος βελτιστοποίησης όπως ειπώθηκε και στη συζήτηση.
Αρα η λύση υπόκειται σε περιορισμούς:  Σε το βαθμό θυσιάζουμε την εκπαιδευτική διαδικασία? Τι βάρος θα κουβαλάμε από τη νέα χρονιά? Τι θυσίες(θερινοί μήνες-διπλή εξεταστική-απώλειά της κλπ) είμαστε διατεθειμένη να κάνουμε?

Η 1η λύση είναι πολύ βραχυπρόθεσμη και δεν έχει καθόλου προγραμματισμό για το μέλλον-μα αυτό ακριβώς είναι το ζητούμενο,να βγούμε από την  κατάσταση αβεβαιότητας και όχι να την επεκτείνουμε.

Η 2η λύση δεν είναι άμεσα εφαρμόσιμη, και αν ακόμη ήταν και γινόταν αποδεκτό, αμφιβάλλω πολύ πως θα συνέβαλε στην αναπλήρωση των χαμένων βδομάδων διδασκαλίας.Για το αν γενικά αποφέρουν καρπούς τα προαπαιτούμενα,υπάρχει συζήτηση σε άλλο τοπικ.




Logged
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #37 on: March 17, 2007, 18:16:13 pm »

Το σκέφτηκα κι εγώ αρκετά αυτό με τα προαπαιτούμενα κ η αλήθεια είναι ότι το θεωρώ μία από τις καλύτερες λύσεις,δεδουμένου ότι θα έλυνε τα χέρια τόσο πολλών φοιτητών όσω και πολλών καθηγητών.Κι είναι κι ο λόγος που στις περισσότερες σχολές υπάρχει προγραμματισμός για απευθείας ξεκίνημα του θερινού εξαμήνου μετά την αναπλήρωση μαθημάτων του χειμερινού.Θεωρώ πως μία ενδιάμεση εξεταστική-σφήνα διάρκειας 2 βδομάδων μόνο κακό θα μπορούσε να κάνει,κι εξηγούμαι:
1.Μέσα σε 2 βδομάδες λίγοι θα μπορούσαν να αποδώσουν τα μέγιστα με τόσο γρήγορους ρυθμούς εξέτασης.
2.(πιο βασικό)Θα γινόταν μεγάλο κακό στο θερινό εξάμηνο,καθώς θα του στερούνταν 2 βδομάδες μαθημάτων και θα πήγαινε πίσω.

Έτσι λοιπόν θα μπορούσαμε να ολοκληρώσουμε το πολύ μέχρι τις αρχές Ιουλίου με τα μαθήματα και να πάμε μετά από 20 ή 25 Αυγούστου μέχρι μέσα Οκτώβρη σε μία εξεταστική(μονή,διπλή ή και τριπλή,δηλαδή να δίνουμε όλα τα μαθήματα από 2 φορές).
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
difotiad
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 264


View Profile
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #38 on: March 17, 2007, 19:48:19 pm »

Quote from: Νessa on March 17, 2007, 15:11:44 pm
Ή, καλύτερα, να καταργηθούν τα προαπαιτούμενα...
ΒΑΡΑΤΕ ΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΚΛΑΙΩ
εσυ τον χα(λ)βα σου!!ξυπνα!
Logged

The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present
takis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 171



View Profile
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #39 on: March 17, 2007, 19:55:55 pm »

Quote from: cecs on March 17, 2007, 18:16:13 pm
Το σκέφτηκα κι εγώ αρκετά αυτό με τα προαπαιτούμενα κ η αλήθεια είναι ότι το θεωρώ μία από τις καλύτερες λύσεις,δεδουμένου ότι θα έλυνε τα χέρια τόσο πολλών φοιτητών όσω και πολλών καθηγητών.Κι είναι κι ο λόγος που στις περισσότερες σχολές υπάρχει προγραμματισμός για απευθείας ξεκίνημα του θερινού εξαμήνου μετά την αναπλήρωση μαθημάτων του χειμερινού.Θεωρώ πως μία ενδιάμεση εξεταστική-σφήνα διάρκειας 2 βδομάδων μόνο κακό θα μπορούσε να κάνει,κι εξηγούμαι:
1.Μέσα σε 2 βδομάδες λίγοι θα μπορούσαν να αποδώσουν τα μέγιστα με τόσο γρήγορους ρυθμούς εξέτασης.
2.(πιο βασικό)Θα γινόταν μεγάλο κακό στο θερινό εξάμηνο,καθώς θα του στερούνταν 2 βδομάδες μαθημάτων και θα πήγαινε πίσω.

Έτσι λοιπόν θα μπορούσαμε να ολοκληρώσουμε το πολύ μέχρι τις αρχές Ιουλίου με τα μαθήματα και να πάμε μετά από 20 ή 25 Αυγούστου μέχρι μέσα Οκτώβρη σε μία εξεταστική(μονή,διπλή ή και τριπλή,δηλαδή να δίνουμε όλα τα μαθήματα από 2 φορές).
πιο το νόημα ρε συ να κάνουμε 2πλη ή 3πλη εξεταστική? στην ουσία 1 είναι.Ποιος θα αποδώσει τότε?
το θέμα είναι να κάνουμε μία τώρ,να περάσει ο καθένας ότι μπορεί,να ξαλαφρώσει λίγο και να τελειώσουμε 13 ιουλίου.Με δυο εβδομάδες εξεταστική μετά το πάσχα προλαβαίνουμε να κάνουμε 10 εβδομάδες μάθημα.Μετά το σεπτέμβρη κανονικά.
Νομίζω αυτά πρέπει να συζητιούνται στη συνέλευση/συντονιστικά γενικά...
Logged
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #40 on: March 17, 2007, 19:58:52 pm »

Ναι,έχεις δίκιο ως προς το τελευταίο που ανέφερες,πρέπει να τα συζητήσουμε.Κάποιες σκέψεις έκανα.
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #41 on: March 17, 2007, 21:28:38 pm »

Πάντως επειδή παρακολύθησα όλη σχεδόν τη συζήτηση - εκτός από το αρχικό πρώτο μισάωρο - θεωρώ ως καλύτερη τη λύση που προτάθηκε από τον κύριο Αντωνόπουλο :

Με το που σταματάει η κατάληψη, κάνουμε αναπλήρωση τα μαθήματα που μένει να γίνουν, δίνουμε συμπτυγμένη εξεταστική 2 εβδομάδων (εφόσον δεν νομίζω να καταργηθούν τα προαπαιτούμενα  Cheesy) και μετά συνεχίζουμε στο θερινό εξάμηνο, μέχρι αρχές Ιουλίου, χωρίς να γίνει εξεταστική. Μετά από Σεπτέμβριο, συνεχίζονται τα μαθήματα για όσο χρειαστεί και δίνουμε την νέα χρονιά την εξεταστική θερινού εξαμήνου, παραβλέποντας αν κατάλαβα καλά την επαναληπτική εξεταστική που δίνουμε το Σεπτέμβριο.

Δεν ξέρω, θα ήθελα να δώ τοποθετήσεις από συναδέλφους πάνω σ'αυτή την άποψη, ειδικά από όσους δεν έχουν συμπληρώσει τα προαπαιτούμενα...
Logged
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #42 on: March 17, 2007, 21:33:29 pm »

Διαφωνω εντονα με εξεταστικη 2 εβδομαδων. Ειναι unfair
Logged
aika
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 424

mein gott


View Profile
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #43 on: March 17, 2007, 21:46:58 pm »


Εμένα πάλι με κάλυψε η πρόταση του Τσιμπούκη για μαθήματα την ανοιξη και δύο εξεταστικές τον Σεπτέμβρη, χειμερινού και εαρινού δίχως την επαναληπτική.
Εχει βέβαια κάποια προβληματα ως προς το τι θα γίνει με αυτούς που πάνε τώρα για τομέα και θα κάνουν τώρα προσωρινή δήλωση μαθημάτων για τομέα. Γιατί έστω ότι τελικά δεν παίρνουν τομέα και αλλά περνανε κάποια μαθήματα του 6ου εξαμήνου, τι γίνεται με αυτά; Κι επίσης, έχει μπόλικη χαρτούρα..
Logged
takis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 171



View Profile
Re: KAΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - Παρασκευή 13:00
« Reply #44 on: March 17, 2007, 21:56:24 pm »

τι πάει να πει 2 εξεταστικές το σεπτέβρη? εγώ λέω να μη κάνουμε καμία.Χωράει 1 τώρα των 2 εβδομάδων και άλλες 10 βδομάδες μάθημα.Και τον σεπτέβρη κανονικά
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...